در حال بارگذاری ...
از 26 آبان تا 10 آذر

تور اجرایی نمایش «فراتر از کلمات» در فرانسه برگزار می‌شود

نمایش «فراتر از کلمات» به کارگردانی جعفر مهیاری از ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) تا ۱۰ آذر (۱ دسامبر) در ۴ شهر از کشور فرانسه روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر زندگی؛ نمایش «فراتر از کلمات» به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری که سال گذشته نیز اجراهایی در شهرهای مختلف فرانسه داشت، از شب گذشته ۲۶ آبان تور اجرایی خود را در شهر سن اتی ان آغاز کرد و تا ۱۰ آذر در شهرهای لیون، ریتورنس و سن کریستین جرز روی صحنه خواهد رفت.
نمایش «فراتر از کلمات» که بهمن‌ماه سال 95 برای اولین بار در بخش به علاوه فجر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ارغنون به صحنه رفت، کار مشترک کمپانی لیته‌ککس (Litecox) فرانسه و گروه تئاتر زندگی از ایران است. این نمایش بدون دیالوگ است و با ترکیبی از تکنیک‌های درام، حرکت، ویدیو و سایه اجرا می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این نمایش موسیقی آن است که با استفاده و ترکیب صداهای مختلف موجود در طبیعت تنظیم شده و در واقع با ترکیب صداهای طبیعی، ملودی و حرکت این نمایش شکل گرفته است.
بیاتقیس گارنیر و سعید ابک بازیگران این نمایش هستند و دیزی فل طراح حرکت؛ ژان فواخ سو (آهنگساز) و کتی سورین (طراح لباس) دیگر عوامل نمایش «فراتر از کلمات» هستند.




مطالب مرتبط

نویسنده‌، طراح و کارگردان نمایش نوجوان «دلغک»:

جای مخاطب نوجوان در سالن‌های خصوصی نیست
نویسنده‌، طراح و کارگردان نمایش نوجوان «دلغک»:

جای مخاطب نوجوان در سالن‌های خصوصی نیست

سعید ابک، نویسنده‌، طراح و کارگردان نمایش «دلغک» می‌گوید با علم به اینکه کار در گیشه شکست خواهد خورد برای به نمایش گذاشتن کاری برای نوجوانان تلاش کردم زیرا این مخاطب اکنون در سالن‌های خصوصی است؛ در حالی‌که اکثر آثار این سالن‌ها اصلا مناسب سن او نیستند.

|

پیش‌فروش بلیت نمایش «دلغَک» آغاز شد

پیش‌فروش بلیت نمایش «دلغَک» آغاز شد

پیش‌فروش بلیت نمایش «دلغَک» که از تولیدات مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مناسب برای کودکان و نوجوانان بالای هفت سال است، آغاز شد.

|

نظرات کاربران