در حال بارگذاری ...
به مناسبت جشن صدسالگی تئاتر کودک

«جادوی پاهای من» با تخفیف ویژه به صحنه می‌رود

گروه اجرایی نمایش «جادوی پاهای من» به مناسبت برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک‌ونوجوان و جشن صدسالگی تئاتر کودک، اجرای پنجشنبه ۱ آذر و جمعه ۲ آذرماه خود را با تخفیف بیست درصدی به خانواده ها برگزار می کند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط‌عمومی گروه تئاتر صلح، «جادوی پاهای من» نوشته زهرا شایان فر و با کارگردانی مشترک زهرا شایان فر و سیاوش قلعه‌وردی که روزهای پایانی هفته در سالن شماره یک عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه است در روزهای پنج‌شنبه و جمعه؛ یکم و دوم آبان‌ماه ساعت 16:30 میزبان مخاطبان می‌شود.
این نمایش در روز پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه میزبان مهمانان گران‌قدری همچون داوود کیانیان؛ رئیس بنیاد نمایش کودک، رضا آشفته و هومن نجفیان؛ منتقدان تئاتر و ... بود.
گروه اجرایی این نمایش همزمان با برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک‌ونوجوان که از 28 آبان تا 4 آذرماه در شهر همدان میزبان کودکان و نوجوانان می شود و این نکته جالب که امسال صد سال از اجرای نخستین تئاتر کودک می‌‎گذرد، بلیت نمایش را با بیست درصد تخفیف به کودکان و نوجوانان و همراهان آن‌ها ارائه می‌دهد.
مخاطبان می‌توانند با مراجعه به گیشه عمارت نوفل‌لوشاتو و یا سایت فروش بلیت «جادوی پاهای من» در ایران کنسرت مراجعه کنند.
این برنامه برای تمام رده های سنی است و ورود کودکان بلامانع است.
«جادوی پاهای من» داستان دختربچه‌ای با ذهن پرسشگر است که هر مسئله ساده برایش معمایی پیچیده می‌شود. او با همراهی تماشاگران در یک ماجرای پلیسی به حل معما می‌پردازد.
این نمایش کودک و نوجوان تازه‌ترین اثر گروه تئاتر صلح است. شهرام نیک‌کار، فرهاد شکرالله‌‌زاده، منیر چراغی، فاطمه رستمی، سهند آدم‌‌عارف، امیر شیخ‌‌زاده، فرزانه کاظمی، خورشید شایان فر، خرداد شایان فر، سدنا محبی و آرمان کارخانه، گروه بازیگران این اثر را تشکیل می‌دهند و مهرنوش نرسی به‌عنوان مشاور روانشناسی کودک گروه را همراهی می‌کند.
از دیگر عوامل نمایش می‌توان به زهرا شایان فر؛ طراح صحنه و آکسسوآر و همچنین طراح لباس و عروسک، فاطمه حسین خانی؛ طراح پوستیژ، بهرام شادانفر؛ طراح پوستر و بروشور، حیدر هدایتی؛ ساخت تیزر، سیاوش قلعه وردی؛ انتخاب موسیقی، افکت و میکس، حسام کلانتری؛ ویدیو آرت، مینا صفار؛ روابط عمومی، امیر شیخ‌‌زاده؛ دستیار کارگردان، آرمان کارخانه؛ مدیر صحنه، سدنا محبی و شهرزاد کلانتری؛ منشی صحنه و محبوبه فرج‌الهی؛ عکاس اشاره کرد.




نظرات کاربران