در حال بارگذاری ...
30 آبان در پردیس تئاتر شهرزاد؛

نشست خبری نمایش «مزون» با حضور عوامل برگزار می‌شود

نمایش «مزون» به کارگردانی مشترک عادل عزیزنژاد و معصومه خزایی روز چهارشنبه۳۰ آبان‌ماه، ساعت ۱۱ صبح با حضور عوامل اجرایی و اصحاب رسانه، جلسه پرسش و پاسخ خواهد داشت.

به گزارش روابط‌عمومی گروه، نشست خبری نمایش «مزون» به نویسندگی شهرام سلطانی و کارگردانی مشترک عادل عزیزنژاد، و معصومه خزایی ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 30 آبان با حضور کارگردانان، بازیگران و دیگر عوامل این اجرا در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار خواهد شد. حضور عکاسان و خبرنگاران عرصه تئاتر در این جلسه آزاد است.

در خلاصه‌داستان نمایش آمده:«آفاق زنی میان‌سال، با دخترش پری و شوهر دومش شاهین،که چند سالی از او کوچک‌تر است، زندگی می‌کند. آنها یک شب پشتِ درِ بسته‌شده مزون گیر افتاده و تا صبح با اتفاقات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند».

پرستو گلستانی، عادل عزیزنژاد، میلاد مرتضوی،صحرا اسداللهی، معصومه خزایی و... در نمایش «مزون» به ایفای نقش می‌پردازند. سایر عوامل نمایش عبارتند از: مهدی شیردل(مدیر تولید)، معصومه خزایی(تهیه‌کننده)، سعیده خدابخش (مدیر امور رسانه)، بابک خوشجان (مشاور تبلیغات)، سوین اسدی (دستیار کارگردان و طراح لباس)، میلاد خرمن‌بیز (طراح دکور و صحنه)، مرتضی قدیمی (عکاس)، نادیا اصغری (منشی صحنه).

گفتنی است نمایش «مزون» از سوم آذرماه اجراهای خود را در سالن شماره 3 پردیس تئاتر شهرزاد به مدت 20 شب آغاز می‌کند.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران