در حال بارگذاری ...
برنامه اجراهای جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در روز نخست

استارت جشنواره با اجرای 12 اثر نمایشی

نخستین روز از اجرای گروه‌های نمایشی شرکت‌کننده در بیست‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با ۱۲ نمایش روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «تیستو سبز انگشتی» به نویسندگی عماد نصرآبادی و کارگردانی محمد جهان‌پا از مشهد در بخش تئاتر کودک و مسابقه تئاتر ایران در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 در سالن اصلی مجتمع بوعلی‌سینا اجرا می‌شود.

نمایش «گورخر سیاه» در بخش مسابقه تئاتر خردسال نوشته بربل مایا و کارگردانی شراره طیار از پردیس تهران دیگر نمایشی است که در پلاتو استاد عبادی در دو سانس 10 و 11 روی صحنه می‌رود.

نمایش «پرنسس و دزد دریایی» به نویسندگی دی ام لارسون و کارگردانی لیلا وعیدی از تهران در بخش تئاتر نوجوان و مسابقات تئاتر ایران در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش «آسیاب به نوبت» نوشته و کارگردانی نسا بخشی در بخش تئاتر دانش‌آموزی از همدان در دو سانس 10 و 11 در پلاتوی شهید آوینی روی صحنه می‌روند.

تالار فجر همدان میزبان نمایش «اژدها اولین حیوان خانگی» در سانس 10:30، 15 و 17:30 به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس اجرا می‌شود.

سالن کانون مهدیه همدان میزبان نمایش میهمان جشنواره «الیور توییست» در دو سانس 15 و 17:30 به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل فیروزی از تهران است.

سینما فلسطین همدان نیز در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 میزبان نمایش «پاهای خانم هزارپا» به نویسندگی ندا حاجی‌بابایی و کارگردانی مهدی خجستگی از قم است.

سالن نمایش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان میزبان نمایش «آدم برفی» در بخش مسابقه تئاتر خردسال به نویسندگی فاطمه ابرارپایدار و کارگردانی ایشان و ندا ابرارپایدار از همدان است که در دو سانس 10 و 11 روی صحنه می‌رود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز در سانس 10 و 11 میزبان نمایش «گیسوان در باد» پگاه معصومی از همدان است که در بخش دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

در بخش خیابانی هم نمایش «دوباره » کاری از مرجان مهرمنش به مدت 15 دقیقه در ساعت 15:30 ، نمایش «وارش» به نویسندگی محمد جعفری و کارگردانی مریم مهدی‌پور از کیاشهر به مدت 25 دقیقه در ساعت 16 و همچنین نمایش «رویای درون کودک» به نویسندگی  زهرا مریدی از تهران به مدت 20 در ساعت 16:30 برای علاقه‌مندان این بخش در محوطه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی اجرا خواهد شد.

گفتنی است نمایش‌های بخش خیابانی در روز اول در سه سانس اجرا می‌شود.




نظرات کاربران