در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه ایرانشهر

یازده هزار مخاطب به تماشای «نامبرده» و «سیزیف» نشستند

نمایش‌های «نامبرده» به کارگردانی علی‌اصغر دشتی و «سیزیف» به کارگردانی محمد برهمنی با بیش از یازده هزار مخاطب در تماشاخانه ایرانشهر شامگاه سه‌شنبه ۲۸ آذرماه به کار خود پایان دادند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌های «نامبرده» به کارگردانی علی‌اصغر دشتی با 7 هزار و 459 مخاطب و «سیزیف» به کارگردانی محمد برهمنی با 4 هزار 227 مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.
نمایش‌های «سیزیف» و «نامبرده» که از 25 مهرماه در ساعت‌های 18:30 و 21 اجرای عمومی خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه پایان دادند.
نمایش «سیزیف» به کارگردانی محمد برهمنی در 27 اجرای خودپذیرای 4 هزار و 227 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 3138 مخاطب با بلیت‌های 30،35 و 40 هزارتومانی و 684  مخاطب با بلیت‌های 20 و 25 به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 405 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «سیزیف» طی 27 اجرا مبلغ 133 میلیون و 625 هزار تومان بوده است.
نمایش «نامبرده» به کارگردانی علی‌اصغر دشتی نیز در 30 اجرای خودپذیرای 7 هزار و 459 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 2516 مخاطب با بلیت 50 هزارتومانی، 2581 مخاطب با بلیت 45 هزارتومانی، 1623 مخاطب با بلیت 35 هزارتومانی و 289 مخاطب با بلیت 20 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 450 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «نامبرده» طی 30 اجرا مبلغ 304 میلیون و 530 هزار تومان بوده است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران