در حال بارگذاری ...
در یک اجرای ویژه با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه

«آنتی جون» در پردیس شهرزاد نقد و بررسی می شود

نمایش «آنتی جون» به کارگردانی سامی صالحی ثابت ویژه هنرمندان و اهالی رسانه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود و جلسه نقد و بررسی آن نیز در کافه این پردیس انجام می شود.

به گزارش ایران تئاتر روز شنبه ۱۰ آذر ساعت ۱۷ نمایش «آنتی جون» به نویسندگی و کارگردانی سامی صالحی ثابت ویژه هنرمندان و اهالی رسانه در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه خواهد رفت.

جلسه نقد و بررسی این نمایش با حضور دکتر رامتین شهبازی و علیرضا نراقی به عنوان منتقد در کافه پردیس شهرزاد برگزار خواهد شد.

«آنتی جون» چهارمین تولید گروه بچه های شاهکار، اقتباسی از آنتیگون سوفوکل است که با بازیگران نوجوان ویژه مخاطبین جوان اجرا می شود.

در نمایش «آنتی جون» صبا مرادیان ۱۲ ساله، هلیا حسن زاده ۱۴ ساله، مینوسادات متقی ۱۴ ساله، صدرا بیات ۱۴ ساله، مانا مکری ۱۵ ساله، سویل مهراندیش ۱۷ ساله، یوسف محمودی ۱۷ ساله، علیرضا خدابخش ۱۸ ساله، مهرداد امانی ۱۸ ساله و بهنام حقانی ۱۸ ساله به ایفای نقش می پردازند.

نمایش آنتی جون تا دوشنبه ۱۲ آذر به روی صحنه خواهد رفت.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران