در حال بارگذاری ...
به کارگردانی علی برجی

«خاک شیرین» به تماشاخانه سرو رسید

نمایش «خاک شیرین» به کارگردانی علی برجی از فردا یکشنبه ۱۱ آذرماه در تماشاخانه سرو اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، نمایش خاک شیرین بر اساس نمایشنامه‌ای از حامد مکملی در تماشاخانه خانه سرو به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.
بهار ارجمند، محمد بی‌ریا، محمدرضا آزادفر، بهزاد رحمتی و محمود رضا فراهانی سهیل قاسم‌خانی، سلیمان مختاری، حسین دهنوی، محمدجواد مقصودی و سینا حسامی فربازیگران این نمایش هستند. این نمایش از یازدهم آذرماه و پس از پایان شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از ساعت 19 پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود و محمودرضا فراهانی تهیه‌کنندگی این نمایش را برعهده خواهد داشت.
سهیل قاسم‌خانی و زیبا کاظمی دستیاران کارگردان، سلیمان مختاری مدیر صحنه، الهام متو منشی صحنه، جلال کاشانی طراح صحنه و نور این نمایش هستند.
گفتنی است علی برجی پیش از این نیز نمایش " 6410"را اردیبهشت سال جاری براساس نمایشنامه‌ای از محسن عظیمی و با موضوع زندگی و اسارت شهید حسین لشکری درتماشاخانه سرو به روی صحنه برده بود.
تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس به عنوان تنها تماشاخانه تخصصی نمایش هایی با موضوع انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت در شهر تهران، در خیابان ایت الله طالقانی تقاطع خیابان شهید مفتح جنب ایستگاه مترو طالقانی واقع گردیده است.




مطالب مرتبط

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

نمایش «رخساره» نوشته میثم عباسی، کارگردانی علی برجی و تهیه کنندگی مژده گیوه‌کی از پنجشنبه 5 بهمن، هرشب ساعت 19 در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران