در حال بارگذاری ...

اکبر زنجانپور «زشت و زیبا» را به رادیو نمایش می آورد

دوازدهم آذر ماه، شنونده نمایش رادیویی «زشت و زیبا» به کارگردانی اکبر زنجانپور از رادیو نمایش باشید.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو؛ این نمایش را پویان غفاری نوشته و داستان آن درباره کشتی گیری است که به دلیل حاضر نشدن در مسابقات حذف شد. او تصمیم می گیرد درسش را رها کند و به دنبال کار بگردد اما...
این نمایش با هنرمندی محسن بهرامی، بهادر ابراهیمی، نازنین مهیمنی، امیر عباس توفیقی، کامیار محبی و تعداد دیگری از بازیگران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.
« زشت و زیبا» به تهیه کنندگی : ژاله محمد علی، گویندگی : شهین نجف زاده، افکتوری: محمدرضا قبادی فر و صدابرداری : رضا طاهری، هر روز ساعت 16:00 از رادیو نمایش پخش می شود.
همچنین رادیو نمایش روز دوشنبه در برنامه زنده رادیویی گیومه به موضوع نقش و نگار های زندگی ایرانی و همچنین حوزه میراث فرهنگی و آثار باستانی ایران می پردازد. برنامه زنده گیومه که هر روز به مدت 2 ساعت از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.
بر اساس این خبر، گیومه برنامه ای ترکیبی نمایشی با محوریت اطلاع رسانی فرهنگی است که شنبه تا چهارشنبه هرهفته از ساعت 9 تا 11 به صورت زنده از رادیو نمایش بر روی موج اف ام، ردیف 5/107 مگاهرتز شنیده می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران