در حال بارگذاری ...
دوشنبه 12 آذرماه در اجرای افتتاحیه نمایش

«سنگر دوست‌ داشتنی» میزبان خبرنگاران و عکاسان می‌شود

نمایش «سنگر دوست‌داشتنی» به کارگردانی، دراماتورژی و تهیه‌کنندگی مسلم آئینی در اولین شب اجرا میزبان خبرنگاران و عکاسان می‌شود.

نمایش «سنگر دوست‌داشتنی» نوشتۀ «جی. آر ویلار» نویسنده معاصر پرتغالی با کارگردانی و دراماتورژی مسلم آئینی در حالی از ۱۲ آذرماه در تالار ناصرخسرو دانشگاه تهران روی صحنه می‌رود که در اجرای افتتاحیه میزبان خبرنگاران و عکاسان خواهد بود.
درونمایه «سنگر دوست‌داشتنی»، جنگ و عوارض ناشی از آن بر روی نوجوانان و جوانان است. این نمایشنامه‌ مینیمالیستى، پایانى کاملاً تراژیک دارد و شیوه اجرایی آن پست مدرنیستی است. «سنگر دوست‌داشتنی» اولین نمایشنامه ای است که از ویلار در ایران اجرا می‌شود. متن این نمایشنامه توسط فاطمه بردبارجاویدی و مسلم آئینی به فارسی برگردان شده است.
پوریا عبدی، پریسا کمالی‌نژاد و پیام زمانی گروه بازیگران این نمایش هستند.
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به دستیاران کارگردان: پیام زمانی و محمد کمالی نژاد، ساخت تیزر: احسان عطار، عکاس: سحر پرتوی کیان، عکاس پشت صحنه: سامان فرهنگ، طراح صحنه: سحر سجاد صادقی، دستیاران صحنه: سامان فرهنگ و نیکا ابراهیمی، طراح لباس: هاله گل نبی، موسیقی و افکت‌های صوتی: اشکان نجاتی، گرافیست: پوریا عبدی اشاره کرد.




مطالب مرتبط

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران