در حال بارگذاری ...
در روز سوم جشنواره تئاتر مهر کاشان:

زبان اصلی با سنگ، کاغذ، قیچی به روی صحنه رفت

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، در سومین روز جشنواره با اجرای ۶ نمایش صحنه‌ای و خیابانی همچنان مورد استقبال تماشاچیان قرار گرفتند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، نمایش‌های صحنه‌ای «زبان اصلی» به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی حافظ وقار کاری از هنرمندان تهران به مدت 65 دقیقه در 2 سانس تالار مهربان و «به خنده گندم که رویای آرد» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی ستار مهرشاد کاری از هنرمندان تهران به مدت 55 دقیقه در تماشاخانه ماه در سومین روز از برگزاری جشنواره ملی تئاتر مهر به روی صحنه رفتند.
نمایش " زبان اصلی " با موضوع آسیب‌های اجتماعی - عوامل طلاق و "به خنده گندم که رویای آرد " با موضوع دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.
همچنین نمایش‌های خیابانی " سنگ، کاغذ، قیچی " به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی کاری از تهران و "این سه تا " به نویسندگی و کارگردانی جلال مشتاقیان کاری از هنرمندان اصفهان در محوطه فرهنگسرای مهر و سطح شهر به نمایش گذاشته شد.
جشن تئاتر و مردم نیز از دیگر برنامه‌های ویژه روز سوم جشنواره بود که در محله چهارباغ فین با استقبال پرشور مردم منطقه روبرو بود.




نظرات کاربران