در حال بارگذاری ...
شامگاه گذشته و با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران تئاتر کشور

آئین افتتاح نمایش «خاک شیرین» برگزار شد

نمایش «خاک شیرین» به کارگردانی علی برجی اجرای خود را با حضور جمعی از هنرمندان و مدیران تئاتر کشور آغاز کرد.

به گزارش ایران تئاتر در این مراسم که شامگاه گذشته و در تماشاخانه سرو برگزار شد حسین مسافر آستانه ضمن آرزوی موفقیت برای این اثر نمایشی بر ضرورت روشن نگاه‌داشتن چراغ تئاتر مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأکید کرد.
در ادامه این مراسم علی برجی کارگردان این نمایش گفت: با همه گلایه‌هایی که از این مرد دیوانه آمریکایی (ترامپ) داریم و ناراحتی از شرایط اقتصادی کشور که همه اقشار را متأثر کرده و حتی سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکزی که شارژ مالی هنرمندان را بر عهده داشتند و حمایت معنوی از آن‌ها می‌کردند را به عقب رانده، باید گفت که واقعا چرخ فرهنگی ما نیاز به حمایت دولتی دارد. طبیعتا نمایش و هنر نیازمند حمایت دولتی است. امیدوارم این سوسوی فانوس تئاتر خاموش نشود و سالیان سال با نفس تماشاچی و حمایت ارگان‌های دولتی رشد و نمو کرده و روشن بماند.
در این نمایش بهار ارجمند،‌ محمد بی‌ریا،‌ محمدرضا آزادفر، محمودرضا فراهانی و بهزاد رحمتی ایفای نقش می‌کنند. نمایش خاک شیرین روایت زندگی سخت یک دختر در دوران جنگ تحمیلی و روایتی از شهدای جنگ تحمیلی است که از جانش می‌گذرد و شهرش را در بمباران بعثی‌ها ترک نمی‌کند و در این میان حوادثی برایش اتفاق می افتد.
حسین مسافر آستانه، محمد علی ساربان، اکبر مددی مهر، داود موثقی، سیروس اسنقی، عطیه غبیشاوی، زری اماد، همسر مرحوم انوشیروان ارجمند، محمدرضا الوند، سپیده پهلوان زاده، محمد بیاتی و محسن سلیمانی مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس از جمله هنرمندان و مدیران حاضردر این مراسم بودند.
این نمایش از شب گذشته به مدت 30 شب از ساعت 19 در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس واقع در خیابان آیت الله طالقانی، نرسیده به تقاطع مفتح، جنب ایستگاه مترو پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.




مطالب مرتبط

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

«رخساره» به خانه نمایش مهرگان می‌رود

نمایش «رخساره» نوشته میثم عباسی، کارگردانی علی برجی و تهیه کنندگی مژده گیوه‌کی از پنجشنبه 5 بهمن، هرشب ساعت 19 در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران