در حال بارگذاری ...
با اعلام آمار تماشاگران «تروما » و « حریق» مشخص شد

جذب بیش از 7300 تماشاگر برای دو نمایش در تماشاخانه ایرانشهر

نمایش‌های «تروما» و «حریق» با با جذب ۷۳۴۱ تماشاگر به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر نمایش‌های «تروما» به کارگردانی افسانه ماهیان  با 5 هزار و 65 مخاطب، و «حریق» به کارگردانی افروز فروزند با 2 هزار 276 مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.
نمایش‌های «تروما» و«حریق» که از 4 آبان به ترتیب در ساعت‌های 18:30 و 20:30  اجرای عمومی خود را در سالن دکتر ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، به کار خود در این مجموعه با هشت هزار مخاطب پایان دادند.
نمایش «تروما» به کارگردانی افسانه ماهیان در 26 اجرای خود پذیرای 5 هزار و 65 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 3692 مخاطب با بلیت‌های 60 و 50 هزارتومانی، 983  مخاطب با بلیت‌های 40،30 و 20  هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 390 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «تروما» طی 26 اجرا مبلغ 238 میلیون و 403 هزار تومان بوده است.
نمایش «حریق» به کارگردانی افروز فروزند نیز در 24 اجرای خودپذیرای 2 هزار و 276 مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، 1228 مخاطب با بلیت‌های 45،40 و 30 هزارتومانی، 688 مخاطب با بلیت 20 و 25  هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 360 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
طبق این آمار، فروش نمایش «حریق» طی 24 اجرا مبلغ 73 میلیون و 426 هزار تومان بوده است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران