در حال بارگذاری ...
اجرای یک اثر دیگر از جشنواره دانشگاهی؛

«تجزیه» در مرکز تئاتر مولوی به صحنه رفت

نمایش «تجزیه» به کارگردانی مرتضا جلیلی دوست از شب گذشته در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی اجرای خود را آغاز کرد.

به گزارش ایران تئاتر شب گذشته، دوشنبه 12 آذرماه، نمایش «تجزیه» به نویسندگی صبا نجاتی و کارگردانی مرتضی جلیلی دوست در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی رسما کار خود را آغاز کرد.
گفتنی ست در نمایش «تجزیه» عرفان امین، مصطفا امیری، صبا نجاتی، کمال کلانتر، عماد درویشی، اسماعیل کمالی دهقان، المیرا آشفته، آرش رفیعی، نفیسه زارع به ایفای نقش می پردازند.
همچنین در این نمایش (گروه تریویا) به عنوان تهیه کننده اثر، سعیده خانبابایی (طراح لباس و نور)، متین حبیبیان (آهنگساز و طراح صدا) و نیلوفر احدی (دستیار کارگردان) به همکاری می پردازند.
قابل ذکر است مرتضا جلیلی دوست و صبا نجاتی هر دو از دانشجویان کارشناسی هنرهای نمایشی دانشگاه تهران بوده و پیش از این نمایش «مجلس مختلف خوانی» را در تئاتر مولوی به صحنه برده اند. همچنین اثر اخیر این گروه، نمایش «تجزیه»، برنده تقدیر طراحی صحنه، تقدیر طراحی لباس و تقدیر موسیقی از بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران است.
علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «تجزیه» که تا 30 آذرماه هر روز –به جز شنبه ها- در ساعت 18:30 به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.




نظرات کاربران