در حال بارگذاری ...
در پنجمین روز جشنواره:

چهار نمایش میزبان مردم و هنرمندان در جشنواره تئاتر مهر کاشان شد

در پنجمین روز از چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان ۴ نمایش در بخش صحنه ای و خیابانی با موضوع اجتماعی اجرا و با استقبال مخاطبان روبرو شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، این جشنواره از ۹ آذر ماه به دبیری محمد شفافی در بخش های صحنه ای، خیابانی، کارگاه های آموزشی و تخصصی و بخش نمایش نامه خوانی در فرهنگ‌سرای مهر و در سطح شهر کاشان در حال برگزاری است.
در پنجمین روز این جشنواره نمایش "هیچ " به نویسندگی و کارگردانی ایوب رحیمی از میناب با اجرای ساعت۱۷:۴۵ و ۱۹:۳0در تماشاخانه ماه فرهنگ‌سرای مهر به کار خود پایان داد.
"لالایی " به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد ساعت ۱۷:۴۵ و ۱۹:۳۰ در تالار مهرگان فرهنگ‌سرای مهر اجرا شد.
"حالمو بپرس " به نویسندگی و کارگردانی محمد رضا شجاعی از نور و "روزگار ما "به نویسندگی و کارگردانی هیوا اسدبیگی از سقز، عنوان دو نمایش خیابانی بود که در سطح شهر کاشان و فرهنگ‌سرای مهر به اجرا درآمد.
در ساعت ۱۸:۴۵ با هنرمندی هنرمندان کاشان، نمایش نامه "معرکه در معرکه " نوشته داود میرباقری به کارگردانی زهره استادی در تالار مهربان فرهنگ‌سرای مهر خوانش شد
همچنین در روز پنجم جشنواره ملی تئاتر مهر، جشن "تئاتر و مردم " با اجرای برنامه های شاد و متنوع در قالب مفاهیم شهروندی در فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی میزبان اهالی منطقه ۳ مدیریت شهری بود که با استقبال پرشور شهروندان رویرو شد.
چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر تا ۱۵ آذر ماه در کاشان اجرا می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران