در حال بارگذاری ...

«پگاه طیبی» هنرمند جوان عرصه نمایش شهرستان گرگان درگذشت

«پگاه طیبی» هنرمند جوان عرصه نمایش شهرستان گرگان ؛بازیگر آثاری چون « بابادوک» و «بر خرمگس معرکه لعنت» درگذشت.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر محمود غریب آبادی مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن اعلام خبر درگذشت «پگاه طیبی» هنرمند جوان عرصه نمایش شهرستان گرگان، در پیامی، ابراز کرد:
در کمال تاسف و تاثر با خبر شدیم « پگاه طیبی» از هنرمندان  جوان عرصه هنرهای نمایشی استان گلستان و شهرستان گرگان دار فانی را وداع گفت.
اندوه ما در غم از دست دادن این جوان ساعی و سختکوش در واژه ها نمی گنجد و ضایعه درگذشت ناگهانی اش اهالی نمایش گرگان و گلستان را متاثر کرد.
ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدارش و  جامعه نمایش گلستان؛ غفران و رحمت الهی  برای آن عزیز از دست رفته و صبر و شکیبایی را از پروردگار متعال برای بازماندگان مسئلت می نماییم.
شایان ذکر است نویسندگی ، کارگردانی و بازیگری در نمایش « بابادوک» و نقش آفرینی در نمایش «بر خرمگس معرکه لعنت» از این هنرمند جوان به یادگار مانده است.




مطالب مرتبط

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، پنجشنبه دوم آذر ۱۴۰۲ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد و با نظر هیئت‌داوران و بدون اولویت، نمایش‌های «بی‌هوده» از گرگان، «پینو» از علی‌آباد کتول و «کیلومتر ۹۴۴» از گرگان در بخش صحنه‌ای و نمایش‌های «میم» از ...

|

نظرات کاربران