در حال بارگذاری ...
اکبر زنجانپور بعد از تماشای «مردی به نام دایک»:

بعد از مدت ها یک تئاتر واقعی دیدم

نمایش «مردی به نام دایک» به کارگردانی مهدی میامی در اولین اجرای خود میزبان اکبرزنجانپور، جمشید شاه محمدی، علیرضا غفاری، رسول نجفیان، شقایق فراهانی، محمود جعفری و قاسم زارع بوده است.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «مردی به نام دایک» نوشته هال ورثی‌هال و روبرت میدل‌مس، به کارگردانی مهدی میامی از 14 آذر در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر به صحنه رفته است اکبرزنجانپور درمورد ویژگی های این نمایش و جذابیت آن برای مخاطب با توجه به موضوعش گفت: «ما وقتی تئاتری را تماشا می کنیم، نمی توانیم به راحتی در موردآن به زودی اظهار نظر کنیم».
او در ادامه گفت: «این روزها شاهد به صحنه رفتن نمایش هایی هستیم که دیگر تئاتر نیستند و نمی دانم چه چیزی هستند! نکته مثبت نمایش «مردی به نام دایک» این بود که یک تئاتر واقعی دیدیم و خیلی از این بابت خوشحالم».
زنجانپور گفت: «نمی توان در یک گفت و گوی کوتاه در مورد شناسنامه تئاتر چیزی گفت، اما از نگاه من این تئاتر، ویژگی های یک تئاتر خوب را داشت و مشخص بود که گروه زحمت زیادی کشیده بودند».
کریم اکبری مبارکه، حمیدرضا نعیمی، سودابه جعفرزاد، طیبه میامی و شهرام پوراسد در «مردی بنام دایک» به ایفای نقش می‌پردازند.
 نمایش «مردی به نام دایک» از 14 آذر به مدت 15 اجرا، هر روز ساعت19.30 در سالن قشقایی سالن تئاترشهر میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود. علاقمندان جهت خرید بلیط این نمایش می توانند به تیوال  یا به صورت حضوری به گیشه تئاتر شهر مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

یادداشت کارگردان نمایش «عددهای نشده»

 روایت آدم‌هایی که به رؤیاهای‌شان نرسیده‌اند
یادداشت کارگردان نمایش «عددهای نشده»

 روایت آدم‌هایی که به رؤیاهای‌شان نرسیده‌اند

حسین کشفی اصل: نمایش «عددهای نشده» که مدتی است در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه آمده، دهمین تجربه کارگردانی من است. سال 80 اولین نمایشم را با نام «سلام و خداحافظ» نوشته‌ آثول فوگارد ...

|

بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند

بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند

نمایش «عددهای نشده» با کارگردانی حسین کشفی‌اصل و بازی عزالدین توفیق، فرید رحمتی، وحید کریمی، شهاب عباسیان،کیمیا جواهری، رویا بختیاری، مهیار اسلامی،کامران اقتداری، الهه پورجمشید و شیما خوش‌اقبال، به‌زودی در مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.

|

گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «دور»

وحید نفر: تئاتر باید آینه‌ای برای تماشاگر باشد
گفت‌وگو با نویسنده و کارگردان «دور»

وحید نفر: تئاتر باید آینه‌ای برای تماشاگر باشد

وحید نفر، نویسنده و کارگردان نمایش «دور» با بیان اینکه تئاتر باید آینه‌ای برای تماشاگر باشد، گفت اینکه تماشاگر با رضایت و با یک فضای ذهنی متفاوت از زمانی که وارد سالن شده است، از سالن اجرا خارج شود، از فاکتورهای موفقیت یک نمایش به شمار می‌رود.

|

نظرات کاربران