در حال بارگذاری ...

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی تئاترمهرکاشان با حضور هنرمندان  و مسئولین در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی تئاترمهرکاشان با حضور هنرمندان  و مسئولین در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار و برگزیدگان این دوره از جشنواره در  دو بخش صحنه ای و خیابانی به شرح زیر اعلام شد.

 

برگزیدگان تئاتر صحنه‌ای با داوری  رسول بانگین،محمد عاقبتی و امیر حسین حریری کاشانی معرفی شدند:

 

بخش موسیقی:
هیات داوران در این بخش، موسیقی نمایش"گزارش مرگبار از..."به کارگردانی جواد صداقت و الهام ابنی  از بوشهر را انتخاب و شایسته تقدیر دانست و از آهنگ سازی نمایش"هزار شب و یک روز"به نویسندگی و کارگردانی اتابک مهرداد از نهاوند تقدیر به عمل آورد.
 

بخش طراحی صحنه:
در این بخش بدون اولویت از محمد حمزه رضایی برای نمایش"استرالیا"و محسن آقاقدیری برای نمایش"اکیپ"هر دو از کاشان تقدیر شد.

 

بخش نویسندگی:
در این بخش بدون انتخاب برگزیده، از اتابک مهرداد برای نمایشنامه"هزار شب و یک روز" از نهاوند و محمد صادق خیمه کبود برای نمایشنامه"اکیپ"از کاشان تقدیر به عمل آمد.

 

برگزیدگان بازیگری زن:
هیات داوران در این بخش هیچ برگزیده ای نداشت و بدون الویت از یاسمن نصیری بازیگر نمایش"استرالیا"از کاشان، الهام خزایی بازیگر نمایش"به خنده گندم که رویای آرد"از تهران، الهام ابنی بازیگر نمایش"گزارش مرگبار از...."بوشهر و زینب دارابی بازیگر نمایش"هزار شب و یک روز"از نهاوند تقدیر به عمل آورد.

 

برگزیدگان بازیگری مرد:
 در این بخش  همه بازیگران نمایش"اکیپ"از کاشان به عنوان برگزیده هیات داوری معرفی شده و از حافظ وقار بازیگر نمایش"زبان اصلی"از تهران،حامد رحیمی بازیگر نمایش"هیچ"از میناب و همچنین کاوه نور محمدی بازیگر نمایش"به خنده گندم که رویای آرد"از تهران همه بدون اولویت تقدیر شد.

 

برگزیدگان کارگردانی:
 در این بخش هیات داوران، محسن آقاقدیری را برای کارگردانی نمایش"اکیپ"از کاشان به عنوان کارگردان برگزیده معرفی و از ستار مهرشاد کارگردان نمایش"به خنده گندم که رویای آرد"از تهران و نیز ایوب رحیمی برای نمایش"هیچ" از میناب بدون اولویت تقدیر کرد.

شایان ذکر است نمایش"اکیپ"به کارگردانی محسن آقاقدیری از کاشان به عنوان نمایش برگزیده اول، و نمایش"هیچ"به کارگردانی ایوب رحیمی از میناب به عنوان نمایش برگزیده دوم جشنواره معرفی شد.
 

برگزیدگان بخش #خیابانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان بدین شرح اعلام شد:

سامان خلیلیان، سعید خسروی و مرتضی جهانی نژاد هیات داوران بخش خیابانی بودند.

 

بخش بروشور:
هیات داوران جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به پونه قدیری طراح بروشور نمایش"هاپ"از آمل مازندران اهدا کرد.

بخش موسیقی:
هیات داوران در این بخش دو انتخاب و تقدیر داشت.
جایزه انتخاب موسیقی شامل لوح تقدیر و مبلغ نقدی به امیر محمد بهزادی و آروین رودباری برای نمایش"حالمو بپرس"به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا شجاعی از نور مازندران رسید.

همچنین جایزه آهنگ سازی و ساخت موسیقی شامل لوح تقدیر و مبلغ نقدی به علی عباسی سرپرست گروه موسیقی نمایش"هاپ" از آمل مازندران تعلق گرفت.

 

طراحی لباس:
لوح تقدیر و جایزه نقدی به محسن اردشیر طراح لباس نمایش"هاپ"از آمل مازندران رسید.

 

طراحی فضا:
لوح تقدیر و جایزه نقدی به مهدی حبیبی طراح فضای نمایش"سنگ، کاغذ،قیچی" از تهران و میثم کردی طراح فضای نمایش"تولیدی لیلی و مجنون"از بروجرد لرستان اهدا شد.

 

بازیگری زن:
هیات داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به پونه اسلامی نمایش"حالمو بپرس"از آمل مازندران، جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به نرگس خاک کار بازیگر نمایش"سنگ، کاغذ،قیچی"از تهران، مهتاب زند بازیگر نمایش"تولیدی لیلی و مجنون"از بروجرد لرستان و همچنین مهسا افتحی بازیگر نمایش"جدایی ناصر از سمیه"از تفرش استان مرکزی به عنوان نفرات اول تا سوم این بخش اهدا کرد.

 

بازیگری مرد:
هیات داوران در این بخش از وحیدرضا صادق پور بازیگر نمایش"دستگاه زمان"از کاشان با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر نمود.
جایزه نفر اول این بخش شامل دیپلم افتخار،تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مصطفی کولیوندی بازیگر نمایش"سنگ،کاغذ،قیچی"از تهران رسید.
میثم سرآبادی بازیگر نمایش"جدایی ناصر از سمیه"از تفرش استان مرکزی به عنوان نفر دوم معرفی
 و لوح تقدیر و جایزه نقدی به او اهدا شد.
جایزه نفر سوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی نیز مشترکا به افشین نبی پور بازیگر
 نمایش"حالمو بپرس"از نور مازندران و سعید رضایی بازیگر نمایش"فضانوردی در خیابان"از اصفهان
رسید.

جایزه ویژه هیات داوران شامل لوح تقدیر و مبلغ نقدی اهدا شد به بازیگران مرد نمایش"تولیدی لیلی و مجنون".

 

بخش طرح و ایده نمایشی:
هیات داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از محمدرضا شجاعی طراح و ایده پردازان نمایش "حالمو بپرس" از نور مازندران و مهسا افتحی طراح ایده پرداز نمایش" جدایی ناصر
 از سمیه" از تفرش استان مرکزی تقدیر نمود.
 تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه اول این بخش اهدا شد به پژمان شاهوردی طراح و ایده پرداز نماش"تولیدی لیلی و مجنون" از بروجرد لرستان .
همچنین هیات داوران مهدی حبیبی طراح و ایده پرداز نمایش"سنگ،کاغذ،قیچی"از تهران را
به عنوان نفر دوم و محسن اردشیر طراح و ایده پرداز نمایش"هاپ"از آمل مازندران را به عنوان نفر
 سوم معرفی و جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به آن ها تعلق گرفت.

 

بخش کارگردانی:
هیات داوران در این بخش از غنچه شکوهیان و محسن اردشیر کارگردانان نمایش"هاپ"از آمل با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر به عمل آورد.
نفرات اول این بخش پژمان شاهوردی کارگردان نمایش"تولیدی لیلی و مجنون"از بروجرد لرستان معرفی و دیپلم افتخار،تندیس جشنواره و جایزه نقدی به او تعلق گرفت.
مهدی حبیبی کارگردان نمایش"سنگ،کاغذ،قیچی"از تهران و مهسا افتحی کارگردان نمایش"جدایی ناصر از سمیه"از تفرش استان مرکزی نیز به ترتیب مقام دوم و سوم کارگردانی را کسب و لوح تقدیر و جایزه نقدی به آن ها رسید.

 




نظرات کاربران