در حال بارگذاری ...
با رکاب زنی مسیر پنج کیلومتری؛

پنج شنبه های بدون خودرو به جشنواره تئاتر مهر کاشان رسید

معاون‌ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از اجرای طرح پنج شنبه های بدون خودرو همزمان با برگزاری جشنواره ملی تئاتر مهر در این شهر خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، سجاد مظفری تبار اظهار کرد: پویش پنج شنبه های بدون خودرو که با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و همچنین استفاده از حمل و نقل عمومی در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان قرار گرفته، در بیست و هفتمین هفته، همزمان با اجرای چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان به میزبانی فرهنگ سرای مهر این سازمان برگزار شد. ‌
وی افزود: در راستای معرفی جشنواره ملی تئاتر مهر و تاثیر نقش اثرگذار تئاتر در جامعه به ویژه در آموزش مفاهیم فرهنگ شهروندی و با هدف حمایت از این برنامه، دوچرخه سواران همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره از جشنواره ملی تئاتر مهر، مسیر ۵ کیلومتری از میدان قمربنی هاشم در خیابان امیر کبیر تا محل برگزاری جشنواره در فرهنگ سرای مهر در خیابان شهیدان خاندایی را رکاب زدند.
معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان یادآور شد: در بیست وهفتمین هفته پویش "پنج شنبه های بدون خودرو " علاوه بر علاقه مندان به رشته دوچرخه سواری و حامیان محیط زیست، رئیس اداره ورزش و جوانان و همچنین مدیرعامل و تنی چند از کارمندان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان شرکت کرده و بعد از همرکابی در فرهنگ سرای مهر به عنوان کاخ جشنواره حضور یافتند.
لازم به ذکر است چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر از سری برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که با تلاش فرهنگ سرای مهر این سازمان و با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۹ تا 15 آذر ماه در کاشان برگزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران