در حال بارگذاری ...
با حضور فاطمه معتمدآریا

سه جلد کتاب نمایشنامه در کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

سه جلد کتاب نمایشنامه از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با موضوع دفاع مقدس با حضور فاطمه معتمد آریا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشور رونمایی شد.

به گزارش تئاتر کهگیلویه و بویراحمد این آیین با حضور فاطمه معتمد آریا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشور، شریف اسلامی رئیس حوزه هنری استان، محمدعلی پیرسبزی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میر رضا رفیعی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر و سینما استان در هتل آزادی یاسوج برگزار شد.

 فاطمه معتمدآریا در این آیین گفت: سال 1354، کتاب «نمایش در ایران» بهرام بیضایی را خواندم و مراسم کوسه برنشین برایم بسیارجذاب بود و از همان زمان آرزو داشتم  این استان را از نزدیک ببینم و با اقلیم آن آشنا بشوم.

این هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون با بیان این‌که بومی بودن ویژگی خاص کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار داشت: اهالی این استان انسان های منحصر به فرد هستند و دانش خود را با هم تقسیم می‌کنید.

فاطمه معتمد آریا بیان کرد: هرچه دانش بیشتر شود تواضع بیشتر می شود.

در این آیین، کتاب‌های «پاییز نگفته بود»، «کوچه‌ی مختار بود و ساسان بود و سیمین» و «چند خواب از زندگی بارانی»هر سه اثر نوشته رضا گشتاسب از نویسندگان مطرح هم استانی که به همت واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد تولید و منتشر شده‌اند، رونمایی شد.

 این سه کتاب نمایشنامه در حوزه دفاع مقدس از اسفند سال 1396 و بهار سال 1397 تولید و توسط نشر نودا در سه هزار نسخه چاپ و منتشر شده است.




نظرات کاربران