در حال بارگذاری ...

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره نمایش های آیینی سنتی ارغون تا پایان آذرماه تمدید شد

دبیر سومین جشنواره منطقه ای نمایش های آیینی سنتی ارغون از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تا پایان آذرماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، مهدی شجاعی دبیر سومین جشنواره منطقه ای نمایش های آیینی سنتی ارغون در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: بنا به درخواست های متعدد گروه های نمایشی استانهای تحت پوشش جشنواره برای ارسال آثار نمایشی و پژوهشی به جشنواره، مهلت آثار تا 30 آذرماه 97 تمدید شد و گروه های نمایشی و پژوهشگران می توانند آثار خود را حداکثر تا این تاریخ به دبیرخانه جشنواره واقع در بهبهان، خیابان شهید عبدالهی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تحویل نمایند.

شجاعی افزود: در این جشنواره پذیرای نمایش هایی با موضوع آیین ها و سنت های جنوب کشور در قالب تکنیک های نمایش ایرانی خواهیم بود و کارگردانان، پژوهشگران و گروه های نمایشی می توانند آثار نمایشی خود را با این محوریت به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

دبیر جشنواره افزود: با توجه هماهنگی و برنامه ریزی انجام گرفته با دبیرخانه جشنواره نمایش های آیینی سنتی تهران، نمایش ها و پژوهش های برگزیده جشنواره ارغون به دبیرخانه نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی سنتی تهران معرفی خواهند شد.

سومین جشنواره منطقه ای نمایش های آیینی سنتی ارغون با حضور استانهای خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و هرمزگان از 17 الی 20 دیماه 97 به دبیری مهدی شجاعی در استان خوزستان شهرستان بهبهان برگزار می شود.




مطالب مرتبط

پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور
پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور

پژمان محراب‌پور، کارگردانی که با نمایش «دامادی قاسم» در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری حضور دارد، از برگزاری بخش‌هایی از این رویداد در شهرستان‌ها استقبال کرد و البته رفع مشکل رفت‌وآمد هنرمندان در سطح کشور را ضروری دانست.

|

نظرات کاربران