در حال بارگذاری ...
همزمان با پیش‌فروش بلیت نمایش

پوستر نمایش «بازیافتی‌ها» رونمایی شد

پوستر نمایش «بازیافتی‌ها» به کارگردانی رضا حیدری همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت این نمایش رونمایی شد.

به گزارش ایران تئاتر پوستر نمایش «بازیافتی‌ها» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا حیدری همزمان با آغاز پیش‌فروش رونمایی شد.

این پوستر توسط سینا افشار طراحی شده است. نمایش «بازیافتی‌ها» از پنجشنبه 22 آذر ساعت 21:15 در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

امیر کربلایی‌زاده، الهام شعبانی، مهدی برومند، علی پویا قاسمی در این نمایش بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «مهمانانی به یک مهمانی در ناکجا آباد دعوت شده‌اند، نه مهمان و نه میزبان می دانند اینجا کجاست. میخی زنگ زده، سرنگی شکسته شده، سیگاری کشیده شده، آدامسی جویده شده و یکی که گوشه‌ای کناری نظاره می کند». پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش با 20% تخفیف در سایت تیکیت آغاز شده‌است.

رضا حیدری طراح نور شناخته شده تئاتر تاکنون طراحی نور سیصد و پنجاه تئاتر را بر عهده داشته است و ۴۵ جایزه، دیپلم افتخار و لوح سپاس را از آن خود کرده است. «سقراط» حمیدرضا نعیمی، «مردی برای تمام فصول» بهمن فرمان آرا، «باغ دلگشا» حمیدرضا آذرنگ، «اپرای فلوت سحر آمیز» دایانا اداما و «اپرای اشک‌ها و لبخندها» هادی قضات از جمله آثاری هستند که حیدری طراحی نور آن را بر عهده داشته است.

حسین دیردار (مدیر تولید)، رضا مهدی‌زاده (طراح صحنه)، نوید فرح‌مرزی (طراح گریم)، مژگان عیوضی (طراح لباس)، شروین بختیاری (آهنگساز)، سینا افشار (طراح گرافیک)، رضا حیدری (طراح نور)، رویا مرادی (مشاور نور)، بهار خالقی، سهیلا اکبرزاده و بهرام برخورداری (دستیاران کارگردان)، فواد خراباتی (مدیر تبلیغات و روابط عمومی)، آوا فیاض (مشاور رسانه و تبلیغات)، امیر خدامی (عکاس)، Pan Studio (تیزر) عوامل نمایش هستند.




مطالب مرتبط

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

​سه نمایش جدید در پردیس تئاتر شهرزاد

پردیس تئاتر شهرزاد در اردیبهشت میزبان سه نمایش متفاوت است؛ نمایش‌های «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»، نمایش موزیکال «بیژن و منیژه» و نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» در این مجموعه روی صحنه می‌روند.

|

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت؛ چالش‌هایی که به امید رسید

تئاتر در سالی که گذشت شرایط رو به بهبودی را تجربه کرد و از مشکلاتی که در دوران کرونا برایش ایجاد شده بود، دور شد. در این راستا، به‌نظر باید سال آینده را روزهای بسیار خوب و شکوفا تئاتر کشور دانست.

|

نظرات کاربران