در حال بارگذاری ...
در هفدهمین نشست نقد صحنه؛

نمایش «خرده نان» در فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می شود

هفدهمین نشست نقد صحنه با حضور کوروش سلیمانی، علیرضا نراقی و بهزاد صدیقی توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران با همکاری موسسه ی افرامانا در سالن ذوالفقاری این فرهنگسرا برگزارمی شود.

به گزارش ایران تئاتر در هفدهمین نشست نقد صحنه، نمایش «خرده نان» نوشته ی لویی کالافرت با ترجمه ی شهلا حائری و کارگردانی کوروش سلیمانی ساعت ۱۸ روز شنبه 24 آذر ماه ۹۷ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران مورد بررسی قرار می گیرد.
در این نشست نقد صحنه، کوروش سلیمانی(بازیگر و کارگردان تئاتر)، به همراه علیرضا نراقی(منتقد و بازیگر تئاتر) و بهزاد صدیقی (نمایش نامه نویس و دبیر نشست های نقد صحنه) درباره ی این اثر گفت وگو خواهندکرد.
تئاتر خرده نان که از 16 آذر ماه ۹۷ با بازی رضا بهبودی و آناهیتا اقبال نژاد به روی صحنه رفته، تا  14 دی ماه سال جاری در تالار سایه تئاتر شهر اجرا می شود.
سلسله نشست های نقد صحنه توسط باشگاه تئاتر فرهنگ سرای ارسباران با همکاری موسسه ی افرا مانا با هدف نقد و بررسی نمایش های در حال اجرای تهران، هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
پیش از این نیز تئاترهای مثل آب برای شکلات نوشته و کار ابراهیم پشتکوهی، دیگری نوشته ی انزو کرمن، برگردان زیبا خادم حقیقت و کار بهاره رهنما، پالت نوشته و کار محمد حاتمی، طپانچه خانم نوشته ی محمد امیریارحمدی و کار شهاب الدین حسین پور، بکت نوشته ی ژان آنوی کار مرتضی میرمنتظمی، لامبورگینی نوشته و کار سیامک صفری، نفر دوم نوشته و کار مهین صدری، آبی مایل به صورتی نوشته و کار ساناز بیان، شیرهای خان بابا سلطنه نوشته و کار افشین هاشمی، جعفرخان از فرنگ برگشته نوشته ی حسن  مقدم و کار رحمت امینی، آنتیگون نوشته و کار علی راضی، شیطونی نوشته و کار مهدی کوشکی، ریچارد نوشته و کار حمیدرضا نعیمی، تیولا نوشته و کار علی عابدی، مزامزا نوشته و کار سیروس همتی و خاموش خانه نوشته و کار مهدی مشهور در سلسله نشست های نقد صحنه در باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران با همکاری موسسه ی افرا مانا مورد بررسی قرارگرفته بود.
علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند در تاریخ یادشده به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

با کارگردانی کورش سلیمانی

«توافق‌نامه» برای نخستین بار در ایران اجرا می‌‌شود
با کارگردانی کورش سلیمانی

«توافق‌نامه» برای نخستین بار در ایران اجرا می‌‌شود

کورش سلیمانی، نمایشنامه «توافق‌نامه» به قلم فیلیپ کلودل، نویسنده معاصر فرانسوی را برای اولین بار در ایران روی صحنه خواهد آورد. او به همراه بهنام تشکر و رامین ناصرنصیر، بازیگران این اثر اجرایی را تشکیل می‌دهند.

|

گفت‌وگو با کارگردان «استخوان ماهی جادویی»

احسان مجیدی: زنگ خطر آثار کودک به صدا درآمده است
گفت‌وگو با کارگردان «استخوان ماهی جادویی»

احسان مجیدی: زنگ خطر آثار کودک به صدا درآمده است

احسان مجیدی، کارگردان «استخوان ماهی جادویی» با بیان اینکه نبود زیرساخت مناسب از نظر متن و سالن اجرا برای تولید تئاتر نوجوان یکی از مشکلات اساسی این عرصه است، از به صدا درآمدن زنگ خطر برای آثار کودک گفت.  

|

نظرات کاربران