در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه سرو تهران

بزرگداشت انوشیروان ارجمند توسط گروه نمایش «خاک شیرین» برگزار می شود

محمود رضا فراهانی تهیه کننده نمایش «خاک شیرین» از برگزاری مراسم بزرگداشت و چهارمین سالگشت درگذشت استاد انوشیروان ارجمند در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر محمود رضا فراهانی تهیه کننده این نمایش با اعلام این خبر گفت: این مراسم  با حضور جمعی از بازیگران سینما تئاتر و تلویزیون و نیز با حضور خانواده محترم آن مرحوم برگزار خواهد شد و پس از آن به تماشای نمایش خاک شیرین با بازی بهار ارجمند دختر مرحوم انوشیروان ارجمند که در این سالن به روی صحنه رفته است،خواهند نشست.

وی افزود: یکی از وظایف جامعه هنری و نسل جدید ، تقدیر و تشکر از پیشکسوتان نسل گذشته که جزو مفاخر ما هستند می باشد که امیدوارم این گونه مراسم ها در آینده بیشتر و در زمان حیات دنیوی آنان برگزار شود.

نمایش خاک شیرین بر اساس نمایشنامه‌ای از حامد مکملی در تماشاخانه خانه سرو به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.
بهار ارجمند، محمد بی‌ریا، محمدرضا آزادفر، بهزاد رحمتی و محمود رضا فراهانی سهیل قاسم‌خانی، سلیمان مختاری، حسین دهنوی، محمدجواد مقصودی و سینا حسامی فر بازیگران این نمایش هستند.
سهیل قاسم‌خانی و زیبا کاظمی دستیاران کارگردان، سلیمان مختاری مدیر صحنه، الهام متو منشی صحنه، جلال کاشانی طراح صحنه و نور این نمایش هستند.

این مراسم روز جمعه 23 آذر ماه 97 و از ساعت 18/30 و در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس واقع در خیابان ایت الله طالقانی تقاطع خیابان مفتح جنب ایستگاه مترو برگزار خواهد شد . مفتح جنب ایستگاه مترو برگزار خواهد شد .




نظرات کاربران