در حال بارگذاری ...
مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در نشست روسای انجمن های تئاتر استان ها:

روابط عمومی را به عنوان ضلع سوم رونق تئاتر فراموش نکنیم

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی با اشاره به جایگاه ارتباطات در جلب نظر مردم برای تماشای تئاتر، گفت: در بحث های اقتصادی، روابط عمومی را به عنوان ضلع سوم رونق تئاتر فراموش نکنیم.

به گزارش ایران تئاتر، محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در نشست روسای انجمن های تئاتر استان ها  در سخنانی با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد تئاتر، جذب سرمایه مردمی همواره مغفول می ماند، گفت: در بحث اقتصاد تئاتر، نقطه اتکای نقدتر، درست تر و کاربردی تر جذب تماشاگر است. تماشاگران با وجودی که حاضرند برای تئاتر هزینه کنند و برای این هزینه شان احترام قائل می شوند اما متاسفانه در تئاتر ما دیده نمی شوند.

وی با اشاره به اینکه در برخی استان ها تئاتر به عنوان کالای فرهنگی تلقی شده و رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد، افزود:  در مقابل، در خیلی از استان ها تماشاگران برخلاف انتظار، ما را غافلگیر کرده و برای تئاتر هزینه نموده اند. لذا نیاز است به این مسئله با دقت بیشتری نگریست.

حسن زاده با اشاره به اینکه تاکنون فقط دو ضلع امور استان ها و انجمن نمایش در مسیر تعامل مدنظر بود، تصریح کرد: اعتقاد دارم باید ضلع سومی به نام روابط عمومی بسازیم و در ارتباط با روابط عمومی به یک وحدت برسیم تا از ظرفیت موجود در جهت تبلیغ و بهره وری درست از فضای رسانه ای استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: اگر ما بتوانیم به این نقطه مشترک برسیم که تماشاگر در تئاتر نیاز به خوراک جامع دارد می توانیم در بخش تبلیغات به یک وحدت شکلی برسیم.

 

این نشست با حضور شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی، حمید نیلی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران ، جواد مستخدمی خزانه دار و عضو هیات مدیره انجمن ،مدیران اداره کل و روسای انجمن های سراسر کشور برگزار شد .




نظرات کاربران