در حال بارگذاری ...
پاروکش رئیس انجمن هنرهای نمایشی منطقه آزادقشم خبرداد:

دومین جشنواره تئاتر دینی و انقلابی انصار در قشم برگزار می‌شود

حسن پاروکش صیاد رئیس انجمن هنرهای نمایشی منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین جشنواره تئاتر گروه انصار با هدف تولید آثار انقلابی و مذهبی در آذر ماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر، پاروکش صیاد رئیس انجمن هنرهای نمایشی منطقه آزاد قشم در گفت و گو با تئاتر قشم گفت: دومین جشنواره تئاتر انقلابی ومذهبی گروه انصار الائمه با همکاری این انجمن از 28 تا 30 آذر در تالار آئینه اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود.

حسن پاروکش صیاد افزود: در این جشنواره که با هدف «تربیت هنرمند دینی» و «تولید آثار فاخر دینی و انقلابی» برگزار می شود چهار گروه تئاتر از شهرستان قشم طی دو روز، در تالار آینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم باهم به رقابت می پردازند و پذیرای نمایش هایی با موضوع مذهبی و انقلابی در قالب تکنیک های نمایش ایرانی خواهیم بود.

رئیس انجمن نمایش منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به هماهنگی و برنامه ریزی های انجام گرفته با سرپرست گروه تئاتر انصار الائمه دبیری این جشنواره به سرپرست گروه  محمد حکمیان سپرده شد.

دومین جشنواره تئاتر مذهبی و انقلابی انصار با حضور کلیه گروهای فعال در این منطقه 28 تا 30 آذر  در جزیره قشم برگزار می‌شود.




نظرات کاربران