در حال بارگذاری ...

«تجزیه» پس از 16 اجرا به کار خود پایان داد

نمایش «تجزیه» از آثار تحسین شده جشنواره بیست و یکم تئاتر دانشگاهی شب گذشته برای بار آخر در میان استقبال تماشاگران به صحنه رفت و به اجراهای خود پایان داد.

به گزارش ایران تئاتر نمایش «تجزیه» به نویسندگی صبا نجاتی و کارگردانی مرتضی جلیلی دوست، که پیش از این در جشنواره تئاتر دانشگاهی به صحنه رفته و مورد تحسین قرار گرفته بود، شب گذشته شانزدهمین اجرای خود را در میان استقبال تماشاگران به صحنه برده و به این ترتیب به اجرای خود در مرکز تئاتر مولوی پایان داد.
گفتنی ست در نمایش «تجزیه» عرفان امین، مصطفا امیری، صبا نجاتی، کمال کلانتر، عماد درویشی، اسماعیل کمالی دهقان، المیرا آشفته، آرش رفیعی، نفیسه زارع در نمایش «تجزیه» به ایفای نقش پرداختند.
همچنین در این نمایش (گروه تریویا) به عنوان تهیه کننده اثر، سعیده خانبابایی (طراح لباس و نور)، متین حبیبیان (آهنگساز و طراح صدا) و نیلوفر احدی (دستیار کارگردان) به همکاری پرداختند.
علاقه‌مندان برای دیدن نمایش های مرکز تئاتر مولوی، که همه روزه –به جز شنبه ها- به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.




نظرات کاربران