در حال بارگذاری ...
در تالار هنر تهران

رضا عبدالعلی‌زاده «پر پر، سی مرغ پر» به صحنه می‌برد

تازه‌ترین نمایش رضا عبدالعلی‌زاده با عنوان «پر پر، سی مرغ پر» از دوشنبه ۳ دی‌ماه جاری در تالار هنر روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایران تئاتر این نمایش که نوشته بهرام جلالی پور است و رضا عبدالعلی‌زاده آن را برای گروه سنی کودک و نوجوان کارگردانی کرده هرروز غیر از شنبه‌ها در ساعت 19.20 میزبان خانواده‌ها خواهد بود.
در این نمایش که کاری از گروه هنری ره‌آورد محسوب می‌شود، بیتا بشیری، پویا پیروز رام، سعید تاجیک، لیلی حسینی، راشین رضایی، علی شجاعی، نرگس صفامنش، محسن قمصری، شادی کارآئین، مهدیه محرابیان، فریبا سرتاض، محمدعلی مهران پور، حسین نصریو الهام یگانی ایفای نقش می کنند.
طراحی صحنه این نمایش را سینا ییلاق بیگی انجام داده و دستیار طراح صحنه نیز لیلا طاهری است. ساخت و نصب دکور بر عهده سامان قوچانی، جهانگیر مافی و حمید شریفات بوده و سوسن شریعتی نیز طراحی حرکت این اثر را بر عهده دارد. کیوان ضیائی طراح نور، رضا عبدالعلی‌زاده و سوسن شریعتی طراحی لباس را انجام داده اند و پریسا قاسمی دوخت لباس را بر عهده دارد. طراحی و اجرای گریم این نمایش نیز توسط حسین تبریزی و لیلا پریشان انجام می‌شود. طراحی پوستر و بروشور نیز بر عهده کیانا عبدالعلی‌زاده است.
در گروه کارگردانی مریم علیخانی دستیار اول کارگردان و منشی صحنه، کتایون عبدالعلی‌زاده دستیار دوم کارگردان، محمدعلی مهران پور مدیر صحنه، علی شجاعی و صبور شریفی دستیاران صحنه هستند.
انتخاب موسیقی این اثر نمایشی را سوسن شریعتی و افکت و ادیت موسیقی را فرید نوایی برعهده دارند.
روابط عمومی این نمایش زهرا شایان فر، عکاس بهروز خانی و آرش جلال آذر و ساخت تیزر و انیمیشن را مهران گل محمدی بر عهده دارند.
صفحه فروش بلیط این نمایش نیز در سایت ایران کنسرت باز شده است و علاقه مندان می توانند از این طریق نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با داور بخش دانشجویی چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر

بهرام جلالی‌پور: ضعف امروز تئاتر ما، نمایشنامه است
گفت‌و‌گو با داور بخش دانشجویی چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر

بهرام جلالی‌پور: ضعف امروز تئاتر ما، نمایشنامه است

بهرام جلالی‌پور، داور بخش دانشجویی چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، با بیان اینکه ضعف امروز تئاتر ما، نمایشنامه است و باید نمایشنامه نویسی به یک شغل خودکفا با درآمد مکفی تبدیل شود تا نمایشنامه نویس تمام وقت خود را به خلق آثار جدید اختصاص دهد، گفت برگزیدگان این جشنواره جزو ...

|

با تصویبِ شورای مدیران گروه‌های آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه‌ها

طرح «هفته‌های تخصصی تئاتر» در دانشکده‌های هنری اجرایی خواهد شد
با تصویبِ شورای مدیران گروه‌های آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه‌ها

طرح «هفته‌های تخصصی تئاتر» در دانشکده‌های هنری اجرایی خواهد شد

در دومین نشست شورای مدیران گروه‌های آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه‌های تخصصی مستقر در شهر تهران، تصویب شد طرح «هفته‌های تخصصی تئاتر» با حمایت اداره‌کل هنرهای نمایشی اجرایی شود.

|

نظرات کاربران