در حال بارگذاری ...
با آغاز یک اجرای متفاوت در کارگاه تئاتر مرکز تئاتر مولوی اعلام شد؛

اجراهای ده دقیقه ای برای آسیب شناسی صلح

به گفته علی زمانی، کارگردان جوان این نمایش، ایده اصلی نمایش «دال» بر پایه آسیب شناسی عدم وجود صلح در جامعه جهانی و تقویت و تاکید بر صلح است.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «دال» به نویسندگی و کارگردانی علی زمانی روز گذشته در ساعت 16:30 در کارگاه دکور مرکز تئاتر مولوی میزبان 10 نفر از تماشاگران بود که هر یک به مدت 10 دقیقه به صورت جداگانه به تماشای این اثر متفاوت نشستند.

این نمایش شامل اجرایی ایمائی است که با هدایتگری و روایت بازیگران مخاطب را به طور مستقیم وارد فضای نمایش می‌کند. به گفته علی زمانی، کارگردان جوان این نمایش، ایده اصلی نمایش «دال» بر پایه آسیب شناسی عدم وجود صلح در جامعه جهانی و تقویت و تاکید بر صلح است و گروه اجراگران تلاش می‌کنند تا مخاطب را بدون دخالت مستقیم و تنها با استفاده از علائم در مسیر طراحی شده توسط کارگردان هدایت کنند. ویژگی خاص نمایش «دال» این است که اجرا به صورت تک مخاطب انجام می‌شود. مدت اجرا، برای هر مخاطب، حدود ده دقیقه و در هر روز تعداد مخاطبان نمایش 10 نفر خواهد بود.

گفتنی ست در نمایش «دال» نازنین بهرامی، رضا میرجلیلی و امیرپارسا مقبلی به ایفای نقش می پردازند.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش "دال" که تا 28 دیماه هر روز –به جز شنبه ها- در ساعت 16:30 به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

 




نظرات کاربران