در حال بارگذاری ...
با رونمایی از پوستر نخستین دوره رقابتی نمایشنامه خوانی کارگاه مثلث اعلام شد؛

رقابت 150 هنرجوی تئاتر در رویداد نمایشنامه خوانی

نخستین دوره رقابتی نمایشنامه خوانی کارگاه مثلث در مجموعه نمایشی دیوار چهارم برگزار می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر، نخستین دوره از این کارگاه به سرپرستی و کارگردانی زری کریمی از 6 نمایشنامه متفاوت، اعم از متون ایرانی و خارجی در قالب نمایشنامه خوانی تشکیل‌شده است که به فاصله هر هفته، از 8 دی‌ماه الی 13 بهمن در روزهای شنبه ساعت 20 برگزار خواهد شد.

زری کریمی در خصوص برگزاری این کارگاه اطلاع داد: «این اولین دوره رقابتی گروه تئاتر مثلث است که تنها مختص هنرجویان این کارگاه می‌باشد. کلیه نقش خوانان در اولین دوره رقابتی امسال ۱۰۳ نفر هستند که هنرجویان دوره امسالِ کارگاه مثلث بوده‌اند. اما مراتبِ پشت‌صحنه و همگی عوامل اجرایی نیز شامل هنرجویان کارگاه مثلث هستند که درمجموع، ۱۵۰ نفر را شامل می‌شود.» وی افزود: «نخستین دوره رقابتی کارگاه مثلث کاملاً درون‌گروهی برگزار خواهد شد. هیئت‌داوران مجموعه شیرین بینا، محمدرضا علیمردانی، حجت علیخانی، علی عابدی، رؤیا بختیاری، بهزاد صدیقی، گیلدا حمیدی، مجید آقا کریمی و حسین کشفی اصل هستند که داوری این دوره را بر عهده‌دارند»

گفتنی است اولین اثر از این دوره «هفت طبقه» نام دارد که روز شنبه 8 دی‌ماه ساعت 20 به روی صحنه خواهد رفت. عوامل اجرایی این اثر به شرح ذیل می‌باشند:

نویسنده: موریس پنیچ، مترجم: ساسان گلفر، کارگردان: زری کریمی و نقش خوانان (به ترتیب الفبا) علی ادیبی، پریسا بیات، فرید جلوه دار، علی حیدری، مهسا خسروی، لیلا راد، عسل شمس، بنیامین عابدینی، پانیذ فاتحی، سارا کمال، وحید کمالی اصل، محمدرضا محبی زاده، حسن محمد زاده قزاآنی، معصومه محمدی، ساتیا نوروزی می‌باشند.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت این نمایشنامه خوانی می‌توانند به نشانی تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین سرپرست و فریمان، پلاک 544 و یا چهارشنبه به سامانه فروش Tik8 مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید
با انتشار یک فراخوان و اهدای جایزه‌ای ویژه اعلام شد

جشنواره‌های وزارت ارشاد را نقد کنید

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فراخوانی از قدردانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارایه بهترین نقدها با موضوع جشنواره‌های برگزارشده و عملکرد این وزارت خانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

|

در نشست «دنیای فانتزی» مطرح شد

دسته‌بندی تئاتر به عروسکی و غیرعروسکی درست نیست
در نشست «دنیای فانتزی» مطرح شد

دسته‌بندی تئاتر به عروسکی و غیرعروسکی درست نیست

در نشست تخصصی «دنیای فانتزی» با بیان این نکته که دسته‌بندی تئاتر به عروسکی و غیرعروسکی دسته‌بندی درستی نیست، بر این موضوع تاکید شد که جشنواره‌ نمایش‌های عروسکی نباید تنها راه بقا و ادامه حیات هنرمندان تئاتری باشد که ابزار کارشان عروسک است.

|

روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»
روزهای پایانی بهمن 1402 با نمایشنامه‌خوانی در تهران

میزبانی تئاتری‌ها با «کیک پنیر و آلبالو» و «درخت خرمالو»

نمایشنامه‌خوانی‌های «ترور»، «سمفونی درون بطری»، «ادموند»، «کیک پنیر و آلبالو»، «درخت خرمالو»، «کورالین» و «طغیان» از جمله آثاری هستند که در روزهای پایانی بهمن 1402 روی صحنه می‌روند.

|

نظرات کاربران