در حال بارگذاری ...
با میزبانی فرهنگ سرای مهر؛

رام کردن زن سرکش به صحنه می رود

کمدی"رام کردن زن سرکش" یکی از آثار معروف ویلیام شکسپیراست که توسط داوود فتحعلی بیگی بازنویسی و به فضای ایرانی نزدیک شده است.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش کمدی"رام کردن زن سرکش" کاری از گروه تئاتر گلبرگ کاشان از 5 دی ماه اجرای عمومی خود را در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان آغاز می کند.

رام کردن زن سرکش یکی از آثار معروف ویلیام شکسپیر است که توسط داوود فتحعلی بیگی بازنویسی و به فضای ایرانی نزدیک شده است و به کارگردانی علی شریعت زاده در تالار مهربان فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به روی صحنه می رود.

این نمایش داستان پدری است که 2 دختر دارد یکی از آن ها سرکش و دیگری خوش اخلاق است  که همه خواستگار دختر خوش خلق می شوند در حالیکه پدر شرط ازدواج دختر خوش خلقش را ازدواج دختر سرکش می گذارد و به نوعی خواستگاران را در رقابت با هم قرار می دهد.

نمایش"رام کردن زن سرکش" با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به منظور حمایت از اجرای روزانه تئاتر در شهر و ایجاد فضایی شاد برای خانواده ها با شیوه کمدی اجرا می شود وبه بازنمایی تفکر غلط که یک تن باید قربانی دیگری شود می پردازد.

در این نمایش که به مدت 24 شب در کاشان به روی صحنه می رود، رضا دلالت، رضا کریمی فینی ، محمد حمیدی شاد، مرتضی جهانی نژاد، بهنام سراج، مجتبی جهین، زهره استادی، مینا خطیبی مقدم و نرگس سادات محتشمی  به عنوان بازیگر به ایفای نقش می پردازند و موسیقی این نمایش به عهده محمدرضا شاطریان، یزدان حلاجی و علیرضا رئیسی است.

علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند از طریق  مراجعه به سایت کاشان تیکتKashanticket.com و یا به صورت حضوری یک ساعت قبل از اجرای نمایش در محل فرهنگ سرای مهر، نسبت به تهیه بلیط این نمایش اقدام کنند 

گفتنی است فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان واقع در میدان شورا- خیابان شهیدان خاندایی از 5 تا 28 دی ماه هرشب ساعت 6 بعداز ظهر با اجرای نمایش کمدی"رام کردن زن سرکش" میزبان دوستداران هنر نمایش می باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران