در حال بارگذاری ...
مسعود ترابی در افتتاحیه «نیمه فرشته»:

نه خندیدم و نه گریه کردم ولی تحت تأثیر قرار گرفتم

زنگ افتتاح نمایش «نیمه فرشته» به کارگردانی علیرضا یاری شب گذشته با حضور اهالی هنر نواخته شد. مسعود ترابی پس از تماشای نمایش گفت: من نه خندیدم و نه گریه کردم ولی تحت تأثیر آن قرار گرفتم و مدام در طول نمایش به زندگی خودم فکر می‌کردم.

به گزارش ایران تئاتر زنگ افتتاح «نیمه فرشته» شب گذشته به کارگردانی علیرضا یاری شب گذشته با استقبال خوب عموم مردم و هنرمندان در تماشاخانه باران نواخته شد.
مسعود ترابی کارگردان تئاتر که از میهمانان این نمایش بود پس از تماشای نمایش گفت: من معنای تئاتررا معنای زندگی می دانم و الان می‌توانم ساعت‌ها قدم بزنم و به این نمایش فکر کنم چرا که محتوایی از گذشته تا آینده من را در بر دارد، من نه خندیدم و نه گریه کردم ولی تحت تأثیر آن قرار گرفتم و مدام در طول نمایش به زندگی خودم فکر می‌کردم.
وی با اشاره به اینکه نمره بالایی به نمایشنامه کار می‌دهد، گفت: یک سری ایده‌های کارگردانی دارم که قطعا با کارگردان در میان میگذارم ولی نمایشنامه فوق العاده بود و خیلی آن را دوست داشتم.
کارگردان نمایش «ال کلاسیکو» گفت: اجرای بازیگران خیلی خوب بود انتخاب بازیگر درست انجام شده بود و کاراکتر مرد نمایش «محمد» بسیار انتخاب خوبی به لحاظ ظاهر و بیان بود.
وی در پایان از مردم درخواست کرد که چنین نمایش‌هایی که برای اجرایشان جوانان زحمت زیادی می‌کشند را حمایت کنند و اجازه ندهند که به دلیل عدم حمایت نمایش‌ها روی صحنه نروند یا فروش نکنند و گروه‌ها دچار ضرر شوند.
نمایش نیمه فرشته در روزهای دوشنبه و سه شنبه با تخفیف سی تا پنجاه درصد از سایت تیوال به صحنه تئاتر باران می‌رود.




نظرات کاربران