در حال بارگذاری ...

در جشنواره تئاتر اکبر رادی کارگاه های نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی برگزار می شود

کارگاه های نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی (با تمرکزبر آثار اکبر رادی) در قالب بخش جنبی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی و با همکاری موسسه افرامانا به مدت سه روز در مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، بخش جنبی جشنواره که در قالب سه کارگاه آموزشی با حضور و تدریس هادی مرزبان، محمد چرمشیر و مهدی کوشکی با همکاری موسسه افرامانا در تالار مشاهیرمجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می شود از روز سه شنبه 18 دی ماه تا پنجشنبه 20 دی ماه برپا خواهد بود.
بر پایه این گزارش "روایت شناسی و تحلیل روایت در در نمایشنامه های اکبر رادی با تمرکز بر نمایشنامه ی روزنه ی آبی" عنوان نخستین کارگاه بخش جنبی جشنواره است که توسط محمد چرمشیر از ساعت 12:30 تا 15 روز سه شنبه 18 دی ماه برگزار می شود.
هادی مرزبان نیز از ساعت 10 تا 12 روز پنج شنبه 20 دی ماه کارگاه رویکردهای نوین به آثار اکبر رادی در کارگردانی را برگزار می کند. همچنین مهدی کوشکی در کارگاه مواجهه با نقش در نمایشنامه های اکبر رادی از ساعت 12:30 تا 14:30 روز پنج شنبه 20 دی ماه با شرکت کنندگان سخن می گوید.   
بنا به اعلام دبیر خانه نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، محل برگزاری کارگاه ها تالار مشاهیر ایران مجموعه تئاتر شهر تهران بوده و متقاضیان شرکت و حضور در کارگاه های مذکورمی بایست با ارسال مدارک زیر به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، طبقه ی دوم، دبیرخانه ی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی نسبت به ثبت نام و رزرو اقدام کنند. همچنین تلفن دبیرخانه و ثبت نام به شماره های  ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی: ۱۵۰  و 09199839405  آماده پاسخگویی به سئوالات در این زمینه است. دبیرخانه جشنواره تاکید کرده به دلیل محدودیت ظرفیت پذیرش، اولویت با متقاضیانی است که زودتر نسبت به تکمیل مدارک و ارسال مدارک خود به دبیرخانه اقدام کنند.
نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی و توسط بنیاد اکبر رادی از ۱۴ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در مجموعه ایرانشهر، خانه هنرمندان، نگارخانه های آریا و نقش جهان و تئاتر شهر تهران برگزار می شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگوی نوروزی با هادی مرزبان در اولین روز بهار

تصویب بنیاد تئاتر ملی، بزرگ‌ترین عیدی به هنرمندان بود
گفت‌وگوی نوروزی با هادی مرزبان در اولین روز بهار

تصویب بنیاد تئاتر ملی، بزرگ‌ترین عیدی به هنرمندان بود

هادی مرزبان، کارگردان پیشکسوت تئاتر با بیان اینکه خبر تصویب بنیاد تئاتر ملی، بزرگ‌ترین عیدی به هنرمندان فعال نمایش ایرانی بود، گفت امیدوارم در سال جدید هیچ کدام از بچه‌های تئاتر غم نان نداشته باشند تا بتوانند راحت و بدون دغدغه در صحنه‌های تئاتر حاضر باشند.

|

گفت‌وگو با هنرمند ارمنستانی حاضر در جشنواره تئاتر فجر

آرمن سرکیسیان: هنرهای نمایشی ایران بسیار متنوع هستند
گفت‌وگو با هنرمند ارمنستانی حاضر در جشنواره تئاتر فجر

آرمن سرکیسیان: هنرهای نمایشی ایران بسیار متنوع هستند

آرمن سرکیسیان، مدرس بخش کارگاه‌های آموزشیِ چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، با اشاره به اجراهای متعدد هنرمندان ایرانی در جشنواره‌های ارمنستان، از آشنایی‌اش با هنرهای نمایشی کشورمان گفت که از دید او بسیار متنوع هستند.

|

در کارگاه آموزشی با حضور مسعود فروتن مطرح شد

تولید تله‌تئاتر، می‌تواند بازده اقتصادی داشته باشد
در کارگاه آموزشی با حضور مسعود فروتن مطرح شد

تولید تله‌تئاتر، می‌تواند بازده اقتصادی داشته باشد

مسعود فروتن، مدرس کارگاه «کارگردانی نمایش تلویزیونی» که در نخستین روز از چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار شد، تاکید کرد تله‌تئاترها می‌توانند برای فروش به رسانه‌های تصویری تولید شوند و بازده اقتصادی داشته باشند.

|

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

نظرات کاربران