در حال بارگذاری ...

جدول برنامه های نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی منتشر شد

دبیر خانه نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی جدول کامل برنامه های این رخداد را منتشر کرد

به گزارش ایران تئاتر بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، شش نمایش در بخش مونولوگ از روز شنبه تا پنجشنبه هفته جاری در سالن های استاد سمندریان استاد انتظامی و استاد ناظر زاده مجموعه خانه هنرمندان ایران از ساعت 15 اجرای خود را آغاز می کنند.
برنامه نمایشنامه خوانی نیز از روز شنبه تا دوشنبه هفته جاری از ساعت 18 و از روز چهارشنبه تا جمعه21 دیماه در دو نوبت 17 و 19 در تالار مشاهیر ایران مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می شود.
بر اساس این گزارش روز یکشنبه 16 دیماه نیز تالار مشاهیر ایران مجموعه تئاتر شهر تهران از ساعت 10 تا 15 پذیرای سمینار و مقالات رادی شناسی خواهد بود.
نمایشگاه گروهی به نام اکبر رادی با عنوان لبخند باشکوه آقای رادی نیز از روز جمعه 14 دیماه به مدت 8 روز همه روزه از ساعت 14 تا 20 در نگارخانه آریا و نمایشگاه اسناد تصویری اکبر رادی از روز دوشنبه 17 دیماه تا جمعه 20 دیماه در نگارخانه نقش جهان پذیرای علاقه مندان است.
در بخش جنبی جشنواره نیز دو برنامه رونمایی از آثار چاپ نشده اکبر رادی به همراه کارگاه نمایشنامه نویسی محمد چرمشیر از ساعت 10:30 روز سه شنبه 18 دیماه و روز پنجشنبه 20 دیماه از ساعت 10 تا 14:30 دو کارگاه کارگردانی و بازیگری هادی مرزبان و مهدی کوشکی در در تالار مشاهیر ایران مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می شود.
آیین پایانی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی نیز ساعت 19 روز شنبه 22 دیماه در تالار استاد ناظر زاده کرمانی مجموعه خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
بخش خرید بلیت و رزرو رایگان بخش های مونولوگ  و نمایشنامه خوانی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی در سامانه تیوال راه اندازی شد
سامانه فروش بلیت تئاتر تیوال، بخش فروش بلیت برای مسابقه مونولوگ و رزرو رایگان را برای مسابقه نمایشنامه خوانی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی راه اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، سامانه تیوال با همکاری دبیرخانه جشنواره، بخش ویژه ای را برای فروش و رزرو بلیت دو بخش جشنواره را راه اندازی کرد. بر همین اساس علاقه مندان برای استفاده از برنامه های نمایشنامه خوانی جشنواره  می بایست به سامانه مذکور مراجعه کرده و نسبت به رزرو صندلی به صورت رایگان اقدام کنند. همچنین آن دسته از علاقه مندانی که مایل به استفاده از برنامه های بخش مسابقه مونولوگ جشنواره هستند نیز می توانند با مراجعه با سامانه مذکور نسبت به خرید بلیت برنامه های این بخش اقدام کنند. تخفیفات ویژه ای نیز برای خرید بلیت این بخش توسط دانشجویان عزیز در نظر گرفته شده است.




مطالب مرتبط

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

نظرات کاربران