در حال بارگذاری ...
با معرفی برگزیدگان اولین جشنواره تئاتر استانی طنز چهارمحال وبختیاری

«سوختن مداوم برمحورصندوق نسوز» بیشترین جوایز فارسان را به خانه برد

در مراسمی با حضور مسئولین، هنرمندان استان و اهالی هنر دوست شهر فارسان برگزیدگان اولین جشنواره تئاتر استانی طنز چهارمحال وبختیاری در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتراز چهارمحال و بختیاری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: برگزاری اولین جشنواره تئاتر استانی طنزفارسان ،فرصت مغتنمی است تا بار دیگر هنرمندان عرصه تئاتر ونمایش با همدلی وهمفکری وتبادل تجربیات گام های بلندی برای تعالی فرهنگ وهنر این استان بردارند.

جواد کارگردان ضمن قدردانی از تلاش هنرمندان استان برای روشن نگاه داشتن چراغ تئاتر افزود: جشنواره طنز فارسان  باید بکوشد تا در سال های آینده با کیفیت مطلوب تر و آثاری بیشتر برگزار شود چرا که جای چنین رویدادهای فرهنگی در استان و کشور خالی است و باید اینچنین رویداد های فرهنگی را هر چه بیشتر حمایت کرد.

هیات داوران اولین جشنواره استانی تئاتر طنز چهارمحال وبختیاری برگزیدگان این جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد.

در بخش موسیقی: جایزه نقدی و لوح تقدیربه طورمشترک به  محسن بلالی ومسعودصادقی سازندگان موسیقی نمایش «سوختن مداوم برمحورصندوق نسوز»از فرخشهر تعلق گرفت.

در بخش طراحی بروشورلوح تقدیر  و جایزه نقدی به معصومه اسکندری  طراح بروشورنمایش «سوختن مداوم برمحورصندوق نسوز» از فرخشهر تعلق گرفت.

 در بخش طراحی لباس لوح تقدیر وجایزه نقدی به طور مشترک به رها علوی برای نمایش «سوختن مداوم برمحورصندوق نسوز» از فرخشهر و حسن مجیدی برای طراحی لباس نمایش «خانه کاغذی» از فرخ شهر تعلق گرفت.

در بخش طراحی صحنه جایزه نقدی و لوح تقدیر به طور مشترک به حجت یدالهی و رضا مرادیان طراحان صحنه نمایش« ما چی داریم» از ده چشمه  و داود امینیان طراح صحنه نمایش«سوختن مداوم برمحور صندوق نسوز» از فرخ شهرتعلق گرفت.

در بخش بازیگری زن از پانته آ کاوه  بازیگر نوجوان نمایش «ماچی داریم» از ده چشمه  تقدیر به عمل آمد و جایزه سوم بازیگری زن به طور مشترک به سمانه جوانبخت برای بازی در نمایش «سوختن مداوم برمدارصندوق نسوز» از فرخشهر  و  قاسمپوربرای بازی در نمایش «توهم خوشبختی» ازفارسان تعلق گرفت.

 نادیا شاهرخ  برای بازی  در نمایش « سوختن مداوم برمدارصندوق نسوز » و  زهرا کوهی فایق برای بازی در نمایش «خانه کاغذی» جایزه دوم بازیگری زن‌ را از آن خود کردند.

در بخش بازیگری مرد نیز از حجت بهرامی و محمد جوادبهرامی برای بازی در نمایش «سوختن مداوم برمدارصندوق نسوز» تقدیر به عمل آمد و حجت یدالهی برای بازی در نمایش «ماچی داریم» و علی محمدی برای بازی در نمایش «توهم خوشبختی» رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

 جایزه دوم بازیگری مرد نیز  به طور مشترک به  رضا علوی برای بازی در نمایش «سوختن مداوم برمدارصندوق نسوز »   و حسن مجیدی برای بازی در نمایش «خانه کاغذی» تعلق گرفت.

در بخش  نمایشنامه نویسی نیز  رتبه سوم به طور مشترک به مصطفی محمدی دوست برای نگارش نمایش «ما چی داریم» و پیام صفدری برای نگارش نمایش «توهم وخوشبختی» اهدا شد.

هیات داوران اولین جشنواره استانی تئاتر طنز چهارمحال وبختیاری شامل محسن سلیمانی، قاسم اسماعیلی و فرزاد صفدری در بخش کارگردانی جشنواره هیچ اثری حائز رتبه ندانست و در هیچ بخشی از جشنواره اثر اول معرفی نکرد.

 اولین جشنواره تئاتر طنز استان چهارمحال و بختیاری(فارسان) از 11 الی 15 دی ماه در فرهنگ سرای شهرستان فارسان  برگزار شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران