در حال بارگذاری ...
از21دی ماه در قالب اجرا و برگزاری ورک شاپ

«هدیه مرموز» در نقاط مختلف ایران باز می‌شود

سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» از۲۱دی ماه در چند شهر ایران به اجرای نمایش «هدیه مرموز» و برگزاری ورک شاپ آموزشی می پردازد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل خبرگزاری مهر یاسر خاسب سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به گفت: طی سال‌های اخیر و در قالب تئاتر فجر استانی در شهرهای مختلف ایران به اجرای نمایش پرداخته ام و امسال نیز قرار است در چند شهر به اجرای نمایش و برگزاری ورک شاپ آموزشی بپردازم یعنی قرار است نمایش «هدیه مرموز» را به همراه یک ورک شاپ آموزشی اجرا کنم.

وی درباره شهرهایی که قرار است این برنامه در آنها اجرا شود، توضیح داد: از روز گذشته به شهر اردبیل سفر کرده ام و قرار است امشب ۱۶ آذر در این شهر به اجرای نمایش «هدیه مرموز» بپردازم و یک ورک شاپ آموزشی نیز برگزار کنم. پس از آن و در ۱۹ دی در شهر آبادان به اجرای نمایش و برگزاری ورک شاپ می پردازم.

خاسب از شهرهای شهرکرد، زاهدان و کرمانشاه به عنوان دیگر نقاطی نام برد که قرار است نمایش «هدیه مرموز» را اجرا و ورک شاپ را به ترتیب در روزهای ۲۱، ۲۳ و ۲۶ دی برگزار کند.

سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» در پایان سخنان خود با بیان اینکه اجرای چنین برنامه ای در شهرهای مختلف ایران اتفاق خوبی است، اظهار کرد: این فرصتی است تا علاقه مندان به تئاتر فیزیکال با این شکل از تئاتر آشنا و جذب آن شوند و پتانسیل خوبی برای برگزاری فستیوال و آکادمی ملی «حرکت» ایجاد شود.




نظرات کاربران