در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با گشایش نمایشگاه اسناد تصویری اکبر رادی

نشان و مدال اکبر رادی رونمایی شد

هم‌زمان با گشایش نمایشگاه اسناد تصویری اکبر رادی در بخش جنبی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، بنیاد اکبر رادی یادبودهای این مجموعه فرهنگی شامل نشان و مدال اکبر رادی را رونمایی کرد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی در آیین آغازین نمایشگاه اسناد تصویری اکبر رادی که در بخش جنبی جشنواره و در محل مرکز هنر پژوهی نقش‌جهان با دبیری ابراهیم حسینی برگزار می‌شود، بنیاد اکبر رادی از یادبودهای این بنیاد شامل نشان و مدال اکبر رادی رونمایی کرد.
در مراسم افتتاح نمایشگاه و رونمایی از مدال و نشان اکبر رادی که توسط امیر اسمی طراحی و اجراشده، اعضای ستاد برگزاری جشنواره و بنیاد رادی ازجمله: حمیده بانو عنقا، آرش رادی، محمد رحمانیان، روح‌الله جعفری، مریم معترف، بهزاد صدیقی، جمعی از هنرمندان و اعضای فرهنگستان هنر ایران حضور داشتند. این نمایشگاه تا روز شنبه 22 دی‌ماه از ساعت 10 تا 18 پذیرای علاقه‌مندان است.




مطالب مرتبط

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

نظرات کاربران