در حال بارگذاری ...
21 دی‌ماه در رویال هال تهران

«بینوایان» برای آخرین بار به صحنه می‌رود

پرونده نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی ۲۱ دی‌ماه در رویال هال تهران برای سال ۹۷ بسته می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی و رهبری بردیا کیارس از بیستم آبان ماه در سالن رویال هال تهران به روی صحنه رفت. این نمایش ظرف مدت دو‌ ماه با استقبال مخاطبان مواجه شد و با چهار بار تمدید اجرا توانست عملکرد نیکویی در کارنامه دست‌اندرکاران تولید و اجرای بینوایان برجای بگذارد.
موزیکال بینوایان جمعه‌شب آخرین اجرای خود را روی صحنه می‌برد تا پرونده این پروژه بزرگ موزیکال در سال ١٣٩٧ بسته شود.
این نمایش با پنجاه اجرای موفق به‌روزهای پایانی خود رسیده است. این در حالی است که تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار تماشاگر روی صندلی‌های مخملین سالن رویال هال تهران، بازی ستارگان این نمایش را به نظاره نشسته‌اند.
اجرای تئاترِ مستقل بینوایان تا بیست و یکم دی‌ماه ادامه دارد. به این ترتیب سالن رویال هال تهران در شب های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته مصادف با نوزدهم، بیستم و بیست و یکم دی‌ماه پذیرای علاقه مندان برای تماشای آخرین اجراهای نمایش موزیکال بینوایان است.
این نمایش از ابتدای اجرا میزبان چهره های بسیاری از اهالی فرهنگ و سیاست بود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با تهیه‌کننده و مجری طرح تئاتر

میثم احمدی: تئاتر نیازمند تعریف مشخصی از جایگاه و عنوان تهیه‌کننده است
گفت‌وگو با تهیه‌کننده و مجری طرح تئاتر

میثم احمدی: تئاتر نیازمند تعریف مشخصی از جایگاه و عنوان تهیه‌کننده است

میثم احمدی، تهیه‌کننده و مجری طرح تئاتر با تأکید بر لزوم تعریف مشخص از جایگاه و عنوان تهیه‌کننده در تئاتر گفت تمامی سازمان‌ها باید روی آثار مدرن، به‌روز و روشنفکرانه با اولویت آثار ایرانی به‌منظور توسعه فرهنگ ایرانی و گسترش آن سرمایه‌گذاری کنند.

|

نظرات کاربران