در حال بارگذاری ...
برنامه روزهای ششم و هفتم نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی

رقابت داغ مونولوگ ها و نمایشنامه خوانی ها

روزهای ششم و هفتم نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی، شاهد اجرای دو مونولوگ و چهار نمایشنامه خوانی است.

به گزارش روابط عمومی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی مونولوگ «آرسنیک» نوشته و کار جواد واحدی همت در بخش مسابقه مونولوگ جشنواره از ساعت 15 روز چهارشنبه 19 دی ماه به مدت 35 دقیقه و مونولوگ «ناگهان عباس» نوشته پویا شهرابی و کارگردانی حمزه زارعی نیز روز پنجشنبه 20 دی ماه از ساعت 15 به مدت 40 دقیقه در تالار استاد ناظر زاده کرمانی مجموعه ایرانشهر  به روی صحنه می روند.
روزهای ششم و هفتم نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی در بخش مسابقه نمایشنامه خوانی نیز شاهد خوانش چهار نمایشنامه است. تالار مشاهیر ایران مجموعه تئاتر شهر در روز چهارشنبه 19 دی ماه میزبان خوانش نمایشنامه «پایین گذر سقاخونه» به کارگردانی فرزاد آیتی از ساعت 17 به مدت 55 دقیقه و مرگ در پاییز به کارگردانی «پریسا محسنی» از ساعت 19 به مدت 40 دقیقه است. همین تالار در روز  پنجشنبه 20 دی ماه نیز از دو برنامه نمایشنامه خوانی «کاکتوس» به کارگردانی زهرا کولیوند از ساعت 17 به مدت 50 دقیقه و ساعت  19 «مرگ در پاییز» به کارگردانی حجت کبریایی به مدت 45 دقیقه است.


دبیرخانه نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی از همه علاقه مندان حضور در این برنامه ها درخواست کرد حتما نسبت به رزرو صندلی جهت برنامه های یادشده از طریق پایگاه تخصصی تیوال اقدام کنند. بر اساس این گزارش نمایشگاه لبخند با شکوه آقای رادی در روزهای یاد شده از ساعت 14 تا 20 در نگارخانه آریا و نمایشگاه اسناد تصویری اکبر رادی  از ساعت 10 تا 18 در مرکز هنر پژوهی نقش جهان است.




نظرات کاربران