در حال بارگذاری ...
باحضور کامران سپهران

نمایشنامه خوانی «درست آخر دنیا» در تالار قشقایی

ویژه برنامه «گفتمان شنبه‌ها» به مدیریت محمدرضا خاکی وباحضور کامران سپهران از روز شنبه ۲۲ دی ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، ویژه‌برنامه «گفتمان شنبه‌ها» به مدیریت محمدرضا خاکی وباحضورکامران سپهران از ساعت 17 تا 22  روز شنبه 22 دی‌ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر از سرگرفته می‌شود.

در برنامه پیش رو نمایشنامه «درست آخر دنیا» نوشته ژان لول لگرس نمایشنامه نویس معاصر فرانسوی به ترجمه و کارگردانی زیبا خادم  حقیقت روخوانی می‌شود. این در حالی است که کامران سپهران به عنوان کارشناس مهمان در این اجرا حضور خواهد داشت.

قرار بر این است که در این نشست‌ها نمایشنامه‌های تازه منتشر شده توسط گروهی از هنرمندان تئاتر خوانش شود و پس از آن با حضور مترجم اثر و یک «کارشناس مهمان» در مورد اثر خوانش شده گفتگو صورت گیرد و به پرسش‌های حاضران در برنامه پاسخ داده شود.

خلاصه: لویی پس از سال‌ها دوری از خانواده، به آنجا برمی‌گردد تا به آن‌ها اطلاع دهد به‌زودی خواهد مرد. نمایشنامه فرانسه، قرن ۲۰ م

نمایشنامه «درست آخردنیا» به تازگی درانتشار نیماژ منتشرشده است.

نخستین برنامه «گفتمان شنبه‌ها» آبان ماه سال جاری  با خوانش نمایشنامه «همدستها» اثر جان هاج به ترجمه و کارگردانی نریمان افشاری در تالار قشقایی برگزار شد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران