در حال بارگذاری ...
با حضور فرماندار، شهردار و هنرمندان تئاتر بهبهان

پوستر جشنواره نمایش های آئینی سنتی نرگس ارغون رونمایی شد

با حضور فرماندار، شهردار و هنرمندان تئاتر بهبهان از پوستر و جدول سومین جشنواره نمایش های آینی سنتی نرگس ارغون رونمایی شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، با حضور محمد حری فرماندار، حمیدرضا ورزشی شهردار، مهدی شجاعی دبیر جشنواره و هنرمندان تئاتر بهبهان از پوستر و جدول سومین جشنواره نمایش های آئینی سنتی نرگس ارغون روز پنج شنبه 20 دیماه در محل فرمانداری شهرستان بهبهان رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم مهدی شجاعی دبیر جشنواره ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: بسیار خوشحالیم که این جشنواره با مشارکت ارگان های استان و شهرستان برگزار خواهد شد و انشاله این رویداد به خوبی برگزار شود.

در ادامه این مراسم محمد حری فرماندار بهبهان ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق در شهرستان بهبهان گفت: با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان و مجموعه هنرمندان تئاتر بهبهان و دستگاه های اجرایی شهرستان، سومین جشنواره نمایش های آیینی سنتی نرگس ارغون در شهرستان بهبهان برگزار خواهد شد.

در بخش پایانی از پوستر سومین جشنواره نمایش های آئینی سنتی نرگس ارغون که توسط رضا عیوضیان طراحی شده است رونمایی شد و توسط مسئولین و هنرمندان تئاتر بهبهان امضاء شد.

سومین جشنواره نمایش های منطقه ای آئینی سنتی نرگس ارغون به دبیری مهدی شجاعی از 23 الی 26 دیماه 97 با حضور استانهای خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان و مناطق آزاد اروند و کیش در شهرستان بهبهان برگزار می شود.

 

فایل pdf جدول جشنواره در پایان همین خبر قابل دریافت  است.




نظرات کاربران