در حال بارگذاری ...
یادداشت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در فقدان حسین محب اهری

ما به لبخند تو مشتاق که نه، محتاجیم

ایران تئاتر- حمید نیلی : با رفتنت برای ما که بهار را در لبخندت می‌جُستیم، سردی امروز زمستان دوچندان شده است. غمی مبهم در رفتنت است، استاد..

آن قدر مبهم، که کلمات و واژه‌ها در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرند و  بی‌اختیار به سال‌های دور می‌روم. پنج‌شنبه، شبکه دو و «محله برو بیا»... کنار آقای تابلوکار، سرکار و حسن و مجتبی...
خاطرات را مرور می‌کنم و می‌رسم به « هتل پرستاره» که نوروز آن سال را با ستاره‌ها گذارندیم. به «چاق و لاغر» و نقش رئیس که چقدر با حضورت شیرین شده بود. و مگر می‌شود «شب عید» تابستان امسال را از یاد برد.

به یاد می آورم آخرین دیدار را که برایت گفتم: شما بیماری را از پا در آورده اید و شما با لبخند همیشگی گفتید وقتی در خیابان راه میروی نعمت هایی بیش از بیماری را می بینی که امیدوار کننده است.و اکنون همه ی ما خصوصا  نسلی که میانسال است و فرهنگ های بسیاری را برایش ماندگار کرده ای با خاطراتت زندگی خواهیم کرد....

مگر می‌شود بروی و ما یادمان برود آن همه زحمت و مشقتی که برای کودکان و نوجوانان سرزمینمان کشیدی....
خاطرات شیرین حضورت را مرور می‌کنیم. خاطراتی که از ذهن پاک نمی‌شود، درست همان‌طور که تلخی رفتنت مدتها با ما خواهد ماند.

درگذشت هنرمند فرهیخته تئاتر، سینما و تلویزیون کشور؛ حسین محب‌اهری را به جامعه‌ی هنری و خانواده‌ی محترم ایشان تسلیت عرض کرده و برای ایشان طلب صبر از خداوند متعال خواهانیم.

حمید نیلی
مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران