در حال بارگذاری ...
در آیین اختتامیه سومین جشنواره نمایش های آئینی سنتی نرگس ارغون انجام شد

تجلیل از داود فتحعلی بیگی آقای نمایش ایرانی

در آیین اختتامیه سومین جشنواره نمایش های آئینی سنتی نرگس ارغون از داود فتحعلی بیگی آقای نمایش ایرانی تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، در آیین اختتامیه سومین جشنواره منطقه ای نمایش های آئینی سنتی نرگس ارغون،  به پاس سال ها تلاش در عرصه نمایش ایرانی از داود فتحعلی بیگی رئیس کانون نمایش های آئینی سنتی کشور تقدیر و تجلیل شد.

در این بخش از مراسم داود فتحعلی بیگی با حضور بر روی صحنه تندیس جام زندگی و تندیس جشنواره را دست حبیب اله کشت زر نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی دریافت نمود.

در ادامه داود فتحعلی بیگی با حضور در جایگاه گفت: بنده به عنوان سرباز فرهنگ و هنر این مملکت همواره در خدمت هنر نمایش بوده و هستم.

فتحعلی بیگی در ادامه گفت: برگزاری جشنواره ارزشمند نرگس ارغون را در شهرستان بهبهان به فال نیک می گیریم و امیدواریم در دوره های بعد شاهد تخصصی تر شدن این رویداد در جنوب کشور باشیم.

سومین جشنواره منطقه ای نمایش های آئینی سنتی نرگس ارغون به میزبانی شهرستان بهبهان با حضور استان های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان و مناطق آزاد اروند و کیش از 23 تا 26 دیماه 97 برگزار شد.   

 

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با داور جشنواره آیینی و سنتی ترک‌زبانان کشور

داوود فتحعلی‌بیگی: برای استحکام مبانی فرهنگی ثابت‌قدم باشیم
گفت‌وگو با داور جشنواره آیینی و سنتی ترک‌زبانان کشور

داوود فتحعلی‌بیگی: برای استحکام مبانی فرهنگی ثابت‌قدم باشیم

داوود فتحعلی‌بیگی، داور نخستین جشنواره آیینی و ملی ترک‌زبانان می‌گوید در شرایطی که ما و خیلی از کشورهای دنیا در معرض هجوم تبلیغات بیگانه هستیم، باید با برگزاری چنین جشنواره‌هایی، نسبت به استحکام مبانی فرهنگی و استمرار این فرهنگ دیرینه در سطوح مختلف، ثابت‌قدم باشیم.

|

نظرات کاربران