در حال بارگذاری ...
با اعلام آمار ایرانشهر مشخص شد؛

بیش از ده هزار مخاطب برای «خنکای ختم خاطره»

بیش از ده هزار مخاطب به تماشای نمایش «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ در تماشاخانه ایرانشهر نشستند.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش‌ «خنکای ختم خاطره» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ میزبان 10 هزار و 44 مخاطب شد.
نمایش‌ «خنکای ختم خاطره» که از 24 آذرماه ساعت 20 اجرای عمومی خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بود، با ده هزار و چهل‌وچهار مخاطب به کار خود در این مجموعه پایان داد.
این نمایش در 34 اجرای خودپذیرای 10 هزار و 44 مخاطب بود که از این تعداد مخاطب 8678 مخاطب با بلیت 50 هزارتومانی، 74 مخاطب با بلیت 40 هزارتومانی و 438 مخاطب با بلیت 35 هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد 854 مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان این نمایش را دیدند.
طبق این آمار، فروش نمایش «خنکای ختم خاطره» طی 34 اجرا مبلغ 458 میلیون و 819 هزار تومان بوده است.




مطالب مرتبط

به مناسبت اول اردیبهشت و بزرگداشت روز سعدی

نمایش «اسب قاتلین» با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران می‌‎شود
به مناسبت اول اردیبهشت و بزرگداشت روز سعدی

نمایش «اسب قاتلین» با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران می‌‎شود

«اسب قاتلین»، اثر نمایشی گروه تئاتر اردی‌بهشت شیراز به مناسبت روز بزرگداشت سعدی به مدت یک هفته با تخفیف ویژه دانشجویی میزبان تماشاگران خواهد بود.

|

گفت‌وگو با امیر خواجه میرکی‌پور

«اسب قاتلین» به تماشاگران احترام می‌گذارد
گفت‌وگو با امیر خواجه میرکی‌پور

«اسب قاتلین» به تماشاگران احترام می‌گذارد

امیر خواجه میرکی‌پور، بازیگر و مدیر اجرایی نمایش «اسب قاتلین» درباره این اثر می‌گوید «اسب قاتلین» برای تماشاگرانش احترام خاصی قائل است. تک تک میزانسن‌ها، بازی‌ها و دیالوگ‌ها مهندسی شده و بیش از اینکه به گیشه فکر کند به احترام تماشاگر تولید شده است.

|

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نظرات کاربران