در حال بارگذاری ...
ازیکم بهمن ماه

علیرضا کوشک جلالی با «کاروان سوخته» به دیوار چهارم می‌آید

از یکم بهمن ماه نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» (با کاروان سوخته) به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌آید.

به گزارش ایران تئاتر «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» (با کاروان سوخته) به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از اول بهمن‌ماه تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه می‌آید.

نمایش«پابرهنه، لخت، قلبی در مشت»  برنده جایزه نمایشنامه‌نویسی مردمی آلمان در سال ۱۹۹۹ و بیش از ۷۵۰ اجرا در کشورهای مختلف داشته است . این نمایش با طراح، نویسنده و کارگردان: علیرضا کوشک جلالی برنده جایزه افتخاری تئاتر شهر کلن/آلمان در سال 2016 شد.

نمایش «پابرهنه.... »  مونولوگى سراپا شاعرانه و انسانى که به هنگام دیدنش مثل فیلم‏ هاى چارلى چاپلین باید با یک‌چشم گریست و با چشم دیگر خندید .نمایشنامه بر اساس جنایت هولناکی نوشته‌شده است: چند جوان نئوفاشیست در آلمان ساختمانی را که یک خانواده ترک در آن زندگی می‌کرند به آتش کشیدند. قهرمان نمایش باخشم، جنون، فریاد، خنده و گریه لایه به لایه‏ى خود را به ما نشان می دهد. ما روح انسانى را مىی بینیم که در دالان‏ هاى عزادارى، غرور، شک و تردید، شادى و دوستى سرگردان است. انسانى سرشار از نیروى زندگى و عشق به انسان‏ ها که ضربات روحى شدیدى خورده است. باوجوداین هیچ‏گاه غم و درد جانکاهش به تنفر تبدیل نمى‏ شود.

نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» (با کاروان سوخته) به تهیه‌کنندگی وحید محمدحسینی و با نقش‌آفرینی میثاق زارع از اول بهمن‌ماه در تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه می‌آید. آغاز پیش‌فروش ۳ روز نخست. از اول بهمن در سایت تیک امکان‌پذیر است.

نمایش «پابرهنه.... »  در تاریخ اول بهمن‌ماه در ساعت ۱۷:۱۵ در تماشاخانه دیوار چهارم به روی صحنه می‌آید.

نشانی تماشاخانه دیوار چهارم : میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴۴

 




مطالب مرتبط

نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک
نظری بر نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و کار علیرضا کوشک جلالی

اجرای کمدی در مرزهای گروتسک

حمیدرضا کاظمی‌پور*: یک گروه بازیگران تئاتر در حال آماده‌سازی اجرایی برای صحنه هستند و در خلال آماده‌سازی اثر برای اجرا، نقبی بر فرایندهای پیچیده تولید، آماده‌سازی و پشت‌صحنه تئاتر ...

|

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

نظر دو هنرمند درباره نمایش «هیدن»

علیرضا کوشک‌جلالی و سعید اسدی شب گذشته به تماشای نمایش «هیدن» نشستند و گفتند خون جدیدی در رگ‌های تئاتر ایران جاری شد و این نمایش باید در عرصه بین‌المللی نیز حضوری پر رنگ داشته باشد.

|

نظرات کاربران