در حال بارگذاری ...
در مراسم رونمایی از یک صدمین کتاب گویا

حوزه هنری از رادیو نمایش تقدیر کرد

در مراسم رونمایی از انتشار یک صدمین کتاب گویای سوره مهر، از رادیو نمایش قدردانی شد.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش این مراسم با حضور مدیران سوره مهر، مدیران و هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش در حوزه هنری برگزار شد.
بر اساس این خبر، عبدالحمید قره داغی مدیرعامل انتشارات سوره مهر در این مراسم از محمدرضا قربانی مدیرکل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش برای کیفیت آثار خوب کتاب‌های صوتی قدردانی کرد.
در ادامه این مراسم؛ صادق زنگنه مدیر گروه فرهنگ و جامعه رادیو نمایش در خصوص تولید کتاب‌های صوتی گفت: همکاری رادیو نمایش با حوزه هنری در خصوص تولید کتاب‌های صوتی از یک سال و نیم گذشته آغازشده و حقیقتاً فکر نمی‌کردم با پخش این آثار از رادیو تا این حد بازخورد مثبت از شنوندگان دریافت کنیم؛ از نمونه‌های داخلی و خارجی مدل‌های مختلفی را امتحان کردیم تا به استاندارد موردنظر برسیم و به دلیل علاقه‌مندی شنوندگان و درخواست مکرر آن‌ها برای تولید کتاب‌های صوتی بیشتر، تشویق شدیم تا با همکاری انتشارات سوره مهر 73 عنوان کتاب را با کمک هنرمندان پرتلاش رادیو نمایش تولید کنیم.
در بخش دیگری از این مراسم میر طاهر مظلومی گوینده و بازیگر نام‌آشنای رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون با قرائت شعری در وصف بانوی مکرمه اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و تسلیت ایام فاطمیه از مدیرعامل سوره مهر برای برگزاری مراسم تشکر کرد و افزود: هوشمندی محمدرضا قربانی مدیرکل رادیو نمایش باعث شد تا تحقیقات میدانی وسیعی در عرصه تولید کتاب‌های صوتی در رادیو نمایش انجام شود. به‌خصوص توجه ایشان به کتاب‌هایی که مقام معظم رهبری به آن توجه ویژه‌ای داشته‌اند مثل دختر شینا و فرنگیس که علاوه بر کتاب صوتی به نمایش رادیویی نیز تبدیل‌شده‌اند.
وی در پایان افزود: رادیو با تولید کتاب‌های صوتی می‌تواند زیرساخت‌های فرهنگی را جابه‌جا کند و تا حد بسیار زیادی سرانه مطالعه کتاب را بالا ببرد و در این میان رادیو نمایش باوجود هنرمندان و گویندگان کاربلد و حرفه‌ای در این زمینه بسیار موفق عمل کند.
گفتنی است در این مراسم، مدیران حوزه هنری از رادیو نمایش به واسطه حمایت حرفه‌ای و همه جانبه در زمینه تولیدات صوتی قدردانی کردند.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران