در حال بارگذاری ...
با حکم حمید نیلی مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در سمت خود ابقا شد

امیرحسین شفیعی برای ۲ سال دیگر به ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان تهران منصوب شد.

به گزارش ایران تئاتر، طبق حکم صادره از سوی حمید نیلی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی که توسط احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به امیرحسین شفیعی اعطا شد، این مدیر و هنرمند تئاتر به مدت ۲ سال به ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان تهران منصوب شد.

شفیعی از دو سال گذشته ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان تهران را برعهده داشت و با اخذ بالاترین رأی در آخرین انتخابات در این سمت ابقا شد. بر همین اساس وی به مدت دو سال دیگر امکان خدمت‌رسانی در این سمت را خواهد داشت.

در متن حکم شفیعی آمده است: «با معرفی جنابعالی به عنوان منتخب هیئت رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، براساس تبصره ذیل ماده ۱۲ اساسنامه هنرهای نمایشی ایران و ماده شش آیین نامه تأسیس شعب به موجب این حکم شما به مدت دو سال از تاریخ صدور حکم به عنوان عضو هیئت رییسه و رییس انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان تهران منصوب می‌نمایم».

امیرحسین شفیعی علاوه بر اینکه سوابق مدیریتی، آثاری همچون «دریادلان»، «نقطه ته خط»، «سلول من تروریست نیست»، «پارادوکس» و... را روی صحنه برده است. وی پیش از این دبیری جشنواره تئاتر خرداد، مدیر دفتر تئاتر خیابانی حوزه هنری، مدیر دفتر تولید تئاتر حرفه‌ای حوزه هنری، دبیر جشنواره تئاتر استان تهران، دبیر اجرایی سوگواره هنرهای نمایشی خمسه و.... را نیز بر عهده داشته است.




مطالب مرتبط

با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد
با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری و هنرمندان

تماشاخانه‌ ایرانشهر صاحب پلاتو شد

تماشاخانه‌ ایرانشهر که دارای دو سالن استاد سمندریان و استاد ناظرزاده بود، صاحب یک پلاتو هم شد که برای تمرین گروه‌ها و همچنین اجراهای تجربی و مونولوگ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران