در حال بارگذاری ...
با برگزاری انتخابات

اعضای هیئت مدیره و بازرس انجمن هنرهای نمایشی کردستان انتخاب شدند

دومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسی انجمن هنرهای نمایشی شعبه کردستان با حضور اعضای هسته ی مرکزی گروه های نمایشی استان در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنند ج برگزار شد.

 به گزارش ایران تئاتر از کردستان، دومین دوره‌ی انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی شعبه استان  کردستان چهار شنبه 3 بهمن با حضور اعضای هسته مرکزی گروه نمایشی استان در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد .

برابر آیین نامه از میان کاندیداها و بر اساس بیشترین رای 5 نفر که در این انتخابات منتخب می‌شوند به مدت 2 سال به عنوان هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان شروع به کار کرده واین افراد پس از انتخابات نیز از میان خود 1  نفر را به عنوان رییس انجمن معرفی خواهند کرد.

 130نفر ازهنرمندان عضو هسته ی مرکزی گروه های  ثبت شده واجد شرایط رای دادن  در این انتخابات شرکت کردند که در جلسه 76 نفراز این تعداد به صورت حضوری  و 51 نفر نیز با انتخاب وکیل سهیم بودند .

در این انتخابات 127 برگه تعرفه برای انتخاب 5 نفر هیئت مدیره و 1 نفر بازرس از میان 10 کاندیدای هیئت مدیره و 3 کاندیدای بازرسی توزیع و 125 تعرفه در صندوق ها انداخته شد.

حمیدرضا احمدی کردستانی، علیرضا اسماعیلی، امید اکبر، سیدفاتح بادپروا، صابر دلبینا، امیر زارع زاده، بهاالدین عزیززاده، مازیار قبادی، سامان مهران و شهرام میرزایی خود را برای ترکیب هیئت مدیره جدید انجمن  و سید فریدون احمدی، داریوش رفعتی و حسین مرادی خود را برای بازرسی کاندیدا کردند.

قبل از رای گیری بها الدین عزیززاده از هنرمندان تئاتر بانه از رقابت هیئت مدیره  اعلام انصراف کرد و رای گیری با 9 نفر برای هیئت مدیره آغاز شد.

در این دوره 3 نفر از معاونین اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی ( محمود رستم پورمعاونت  اداری ومالی – سامان احمدی سرپرست معاونت هنری و عبید رستمی معاونت فرهنگی و رسانه‌ای ) رییس حراست اداره کل(مهدی یوسفی) و دو نفر از پیشکسوتان تئاتر استان(توفیق ملکی و اسماعیل پاشایی) به عنوان ناظر حضور داشتند و انتخابات در جوی کاملا آرام و توام با احترام برگزار و نتایج به شرح زیر به دست آمد.

تعداد برگه های تعرفه : 127 برگه

تعداد آرای ماخوذه : 125

نتایج شمارش آرا به ترتیب تعداد:

1-  مازیار قبادی با۷۵ رای – عضو اصلی هیئت مدیره

2 - فاتح بادپروا با۷۴ رای – عضو اصلی هیئت مدیره

3 - حمیدرضا احمدی کردستانی با ۷۲ رای – عضو اصلی هیئت مدیره

4 - امیرزارع زاده با ۶۸ رای– عضو اصلی هیئت مدیره

5 - علیرضا اسماعیلی۶۵ رای – عضو اصلی هیئت مدیره

6 - شهرام میرزایی با ۵۸ رای  - عضو علی البدل اول

7 - امید اکبر با ۴۶ رای  -عضو علی البدل  دوم

8 - سامان مهران 42 رای

9 - صابر دلبینا 39 رای

 

  همچنین در بخش انتخاب بازرسی آرا به شرح زیر است:

1- فریدون احمدی با ۶۹ رای به عنوان بازرس جدید انجمن هنرهای نمایشی کردستان منتخب شد.

2 -داریوش رفعتی 32 رای

3- حسین مرادی 10 رای

 

 

 

 




مطالب مرتبط

معجزه هنرهای نمایشی 

شور تئاتری، نشاط اجتماعی و مشارکت انتخاباتی 
معجزه هنرهای نمایشی 

شور تئاتری، نشاط اجتماعی و مشارکت انتخاباتی 

دو جشنواره تئاتر کردی سقز و کودک و نوجوان اردکان که با استقبال بی‌نظیر مردم همراه شد، بار دیگر نشان داد هنرهای نمایشی کشور، می‌تواند افزون بر شور فرهنگی، نشاط اجتماعی و وحدت ملی، زمینه‌ساز مشارکت سیاسی هم در جامعه بشود.

|

با حضور کاظم نظری

برگزیدگان هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز معرفی شدند
با حضور کاظم نظری

برگزیدگان هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز معرفی شدند

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردی سقز، با اعلام فهرست آثار و هنرمندان برتر، دو نمایش «تاسه» و «بوچیکمان هه یه و زه ماوه ندی» (سنندج) را به چهل‌وسومین جشنواره تئاتر فجر و نمایش «ئودیپی شاریار» (سقز) را به جشنواره تئاتر کرکوک عراق معرفی کرد.

|

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند
پس از رقابت 10 نمایش صحنه‌ای و خیابانی

برگزیدگان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر معرفی شدند

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان بوشهر، پنجشنبه 25 آبان به کار خود پایان داد و با رای داوران، نمایش‌های صحنه‌ای «خَن» به کارگردانی روح‌الله خدامی و «شازو» به کارگردانی قحطبه فخرایی و نمایش خیابانی «به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید» به کارگردانی حمید ظریف‌خواه به جشنواره تئاتر ...

|

استقبال گرم مردم از نخستین روزِ اجراهای جشنواره مریوان

از دیدار با «بلبل دریاچه» تا غولی که از آدم بودن پشیمان شد
استقبال گرم مردم از نخستین روزِ اجراهای جشنواره مریوان

از دیدار با «بلبل دریاچه» تا غولی که از آدم بودن پشیمان شد

نخستین روز از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، میزبان حضور گرم تماشاگران این شهر از جمله «بلبل دریاچه» بود و شاهد اجرای 23 نمایش با موضوع‌هایی متفاوت و متنوع شد.

|

نظرات کاربران