در حال بارگذاری ...
با حضور دبیر و داور جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

کارکرد فرهنگی، هنری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بررسی می‌شود

باحضور مریم کاظمی دبیر جشنواره و دکتر مهرداد رایانی داور جشنواره تئاتر کودک ونوجوان کارکرد فرهنگی ،هنری جشنواره تئاترکودک ونوجوان به همت پژوهشکده هنر پژوهشگاه فرهنگ ،هنروارتباطات برگزارمی شود.

به گزارش ایران تئاتر نشست تخصصی «کارکرد فرهنگی، هنری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛ الزامات  و اقتضائات» روز شنبه 13 بهمن 97 از ساعت 14 تا 16  با حضور مریم کاظمی (دبیر) و دکتر مهرداد رأیانی مخصوص (از داوران این جشنواره)، به همت پژوهشکده هنر  پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، برگزار می‌شود.

مرور ساختار و روند برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و بیان دیدگاه‌ها در خصوص فرصت‌‌ها، دستاوردها و موانع پیش روی جشنواره، از اهداف برگزاری این نشست است. 

همچنین کشف راه‌حل‌های عملیاتی برای تقویت کارکرد فرهنگی هنری و اثرگذاری این جشنواره بر مخاطب کودک و نوجوان و نیز خانواده، از اهداف برگزاری این نشست است. 




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

مهرداد رایانی‌مخصوص درباره کارگاه آموزشی‌اش در جشنواره فجر توضیح داد

بررسی شگردهای مبتکرانه برای گذر از ارکان تئاتر
مهرداد رایانی‌مخصوص درباره کارگاه آموزشی‌اش در جشنواره فجر توضیح داد

بررسی شگردهای مبتکرانه برای گذر از ارکان تئاتر

مهرداد رایانی‌مخصوص، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، در دو روز پایانی برنامه‌های چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در یک کارگاه آموزشی، شگردهای مبتکرانه برای گذر از ارکان تئاتر را بررسی خواهد کرد.

|

نظرات کاربران