در حال بارگذاری ...
با نگاهی به جامعه کارگری در ایران:

"ماشینری" اجراهای خود را آغاز می کند

نمایش ماشینری از ۲۴ بهمن تا ۲۴ اسفند هر روز ساعت ۲۰ در خانه نمایش، اداره تئاتر اجرا خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش "ماشینری" تازه ترین اثر این گروه به کارگردانی و نویسندگی هادی حوری اجراهای خود را از چهارشنبه24 بهمن ماه ساعت20 در خانه نمایش آغاز می کند.

این اثر به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری  درباره وضعیت چند کارگر است. ماشینری به زندگی های ساده ای می پردازد که سودجویی و ناآگاهی واحدهای مدیریتی، آن را به پیچیدگی و حواشی نامطلوب می کشاند و نشان می دهد چگونه اشکال در چرخه تولید آن را به سیستمی ناکارآمد تبدیل می کند.

در این نمایش سعید جاودان، ریحانه جعفری، فرزاد دشتی، نگار شهبازی، نوید غفوری، مهلا قدوسی، محمد مهدی کیان، عیسی محمدی و علیرضا موسوی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: کارگران مشغول کاراند. آنها برای گذران زندگی ناچار به در خواست و دریافت مساعده اند. اما بخش نامه های اداری مانع این کار اند. از سویی کارگران در پی یافتن تدابیری اند تا بتوانند مساعده شا ن را در یافت کنند. نا هماهنگی ها و تدابیر اتخاذشده باعث ایجاد موقعیت ها و ماجراهای عجیبی می شود و...

همچنین هلیا میرهادی  طراحی صحنه و لباس و نوید غفوری موسیقی این اثر را بر عهده دارند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:  دستیار صحنه و لباس: مهتاب خواجه، مدیر صحنه: ایمانه بهنام جم، منشی صحنه فائزه زکاوتی، ساخت دکور: محمد باقر باقری، مشاور رسانه ای: احمد عظیمی

نمایش ماشینری از 24 بهمن تا 24 اسفند هر روز ساعت 20 در خانه نمایش، اداره تئاتر به آدرس میدان فردوسی، بالاتر از خیابان ایرانشهر، خیابان موسوی(فرصت)، کوچه محمد آقا، پلاک 24 اجرا خواهد شد.

گفتنی است علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت تیکیت مراجعه نمایند.

 

 




نظرات کاربران