در حال بارگذاری ...

فراخوان ارسال نمایشنامه و پژوهش برای کتاب دیجیتال 2 نمایشنامه های استان خوزستان منتشرشد

توسط دبیرخانه نشر آثار و پژوهش انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، فراخوان ارسال نمایشنامه، نسخ تعزیه، پژوهش های نمایشی و آئینی از نویسندگان خوزستانی برای انتشار در کتاب دیجیتال ۲ نمایشنامه های استان خوزستان منتشر شد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان؛ فراخوان ارسال نمایشنامه، نسخ تعزیه و پژوهش های نمایشی و آئینی از نویسندگان خوزستانی برای انتشار در کتاب دیجیتال 2 نمایشنامه های استان خوزستان توسط دبیرخانه نشر آثار و پژوهش انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان منتشر شد.

در متن این فراخوان آمده است:

به اطلاع کلیه نمایشنامه نویسان، پژوهشگران و محققان تئاتر استان خوزستان می رساند با توجه به محدودیت زمان در تهیه کتاب دیجیتال ۲ ، باید آثار نمایشی خود در موضوعات زیر را حداکثر تا ساعت ۲۰ روز پانزدهم اسفندماه ۹۷ به شماره واتساپ ۰۹۳۵۹۳۱۹۰۴۵ ارسال نمایند.

این آثار می تواند در زمینه های زیر باشد.

نمایشنامه های نویسندگان خوزستانی با هر زبان و گویش ملی و بومی شامل فارسی، عربی، بختیاری و ...

پژوهش های نمایشی

نسخه های تعزیه نو نوشته و یا تاریخی

تحقیقات کتابخانه ای و میدانی پیرامون تاتر

آیین های نمایشی خوزستان.

اولین کتاب دیجیتال نمایشنامه های استان خوزستان اسفندماه 96 با حضور دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان خوزستان رونمایی و منتشر شد.

 




مطالب مرتبط

پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور
پژمان محراب‌پور، کارگردان شرکت‌کننده در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی مطرح کرد

مشکل رفت‌وآمد هنرمندان با پخش شدن جشنواره در سطح کشور

پژمان محراب‌پور، کارگردانی که با نمایش «دامادی قاسم» در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری حضور دارد، از برگزاری بخش‌هایی از این رویداد در شهرستان‌ها استقبال کرد و البته رفع مشکل رفت‌وآمد هنرمندان در سطح کشور را ضروری دانست.

|

نظرات کاربران